احتکار 7000  کیلو گوشت گوساله دولتی در ستارخان/ متهم دستگیر شد

در جریان بازرسی عوامل معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همراه سرپرست یکی از دادسراهای تهران،7 هزار کیلو گوشت گوساله دولتی احتکار شده در ستارخان کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از گزارش‌های واصله به نهاد‌های مربوطه مبنی بر احتکار گوشت در یکی از محله‌های ستارخان، روز گذشته عوامل معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همراه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۹ تهران برای بررسی صحت و سقم ماجرا به محل مراجعه کردند.

در جریان این بازرسی مشخص شد که بیش از 7 هزار کیلو گوشت گوساله که باید با قیمت ۲۹۹۰۰ تومان بین شهروندان توزیع می‌شد، توسط فردی به هویت م. ک احتکار و به قیمت بیش از 60 هزار تومان بین رستوران‌ها تقسیم می‌شده است.

بر اساس این گزارش، متهم شب گذشته دستگیر و پرونده قضایی در دادسرای مربوطه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، کمیته مقابله با گرانفروشی پیرو تاکیدات ریاست قوه قضاییه و بخشنامه دادستان کل کشور در همه استان‌ها تشکیل شده است. بر این اساس دادستان تهران نیز با اشاره به تشکیل تیم‌های مشترک بازرسی با حضور معاونان دادستان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تعزیرات در دادستانی تهران گفته است که از همه مراکز بزرگ توزیع بازدید و شیوه‌های توزیع مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در همین زمینه تاکنون چندین مرتبه تیم‌های مشترک به سرپرستی معاونان دادستان تهران در مراکز عرضه اقلام اساسی حضور یافته و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داده‌اند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 995315

وب گردی

وب گردی