آشنایی 1200 دانش آموز کشور با اماکن خاطره انگیز انقلاب 

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 1200 دانش آموز از سراسر کشور با اماکن تاریخ ساز و خاطره انگیز انقلاب اسلامی در تهران آشنا می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی کشور با اعلام این خبر افزود: دانش آموزان امروز کشور، روزگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به چشم ندیده اند و این وظیفه ماست که برای آشنایی هرچه بیشتر آنها با تاریخ کشورمان برنامه ریزی کنیم. از این جهت با پیش بینی مجموعه برنامه های «کاردوی مدرسه انقلاب» تلاش کردیم قدمی در این مسیر برداریم.
علی جانباز ادامه داد: در «کاردوی مدرسه انقلاب» دانش آموزانی در سراسر کشور در قالب اردوهای تشکیلاتی به تهران می آیند و ضمن بازدید از اماکن تاریخی و انقلابی شهر تهران، با حضور مربیان و اساتید مربوطه با تاریخ هر کدام از مجموعه ها به طور خاص آشنا می شوند. اتفاقی که می تواند به افزایش دانش عمومی دانش آموزان در حوزه انقلاب اسلامی منجر شود.
معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی تصریح کرد: دانش آموزان در این کاردو از اماکنی نظیر باغ موزه قصر ، باغ موزه دفاع مقدس،کاخ سعدآباد،موزه عبرت و جماران بازدید می کنند. ضمن آن که برنامه ریزی ما این است تا اواخر بهمن ماه تعداد 1200 تن از دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی سراسر کشور در کاردوی مدرسه انقلاب شرکت کنند که تا کنون 800 تن از استان های مختلف کشور در این قالب به تهران آمده اند.
جانباز در پایان گفت: مربیان و اهالی آموزش می دانند که قالب اردو یکی از موثرترین قالب ها و روش های انتقال مفاهیم به دانش آموزان است. از این جهت تلاش کرده ایم که این کار مهم و بزرگ را در قالب اردو انجام دهیم که از شعار فاصله بگیریم و به طور عملیاتی بتوانیم به آشنایی دانش آموزان با مفاهیم انقلاب کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995319

وب گردی

وب گردی