آخرین جزئیات تیراندازی در سیرجان/5 نفر مجروح شدند

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در تشریخ آخرین جزئیات پرونده تیراندازی در این شهرستان گفت: در حال حاضر عامل تیراندازی عمدی در خیابان ابوریحان که جوانی ۲۱ ساله است به همراه برادرش با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، محسن نیک‌ورز دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در تشریح آخرین جزئیات پرونده تیراندازی در سیرجان گفت: در حال حاضر عامل تیراندازی در خیابان ابوریحان سیرجان که جوانی ۲۱ ساله است، به همراه برادرش با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی مصدومین حادثه مطلوب است و تعدادی از این افراد پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان ترخیص شده اند.

نیک ورز گفت: به دنبال یک نزاع قدیمی بین عامل تیراندازی و گروهی دیگر، ضارب پس از تهیه اسلحه شکاری از پسر خاله‌اش ظهر روز شنبه ۱۳ بهمن ماه به محل یک کارواش در خیابان ابوریحان سیرجان می‌رود و با انگیزه‌ انتقام ۵ نفر را با اسلحه زخمی می‌کند.

نیک ورز افزود: سپس متهم پرونده به همراه برادرش به درب مغازه طرف دیگر نزاع رفته و برادر او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهد.

وی گفت: در این حادثه ۳ نفر که دو نفر از آن‌ها برادر و فرد سوم دیگر پسرخاله متهم اصلی بوده است با اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر می‌شوند.


انتهای پیام/

کد خبر: 995321

وب گردی

وب گردی