دکتر ولایتی: تاسیس مدارس مهارتی سنت حسنه‌ای است که در دانشگاه آزاد پایه‌گذاری شد

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تأسیس مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی، سنت حسنه ای است که پایه گذاری شده و مشابه بعضی از دوره های دیگر در علوم تجربی و ... است.

دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره کاربردی‌سازی مدارک با توجه به تأسیس مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تأسیس مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی، سنت حسنه ای است که پایه‌گذاری شده و مشابه بعضی از دوره‌های دیگر در علوم تجربی و ... است.

وی ادامه داد: مثلا در پزشکی، از قدیم یک سنت بوده که در سال های آخر، دوره کارورزی می گذاشتند تا کسانی که دوره پزشکی دیده اند و آموخته های تئوریک دارند، بتوانند آموخته‌های خود را تحت نظر استاد، در کنار بیمار عملیاتی کنند.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با ابتکاری که دانشگاه آزاد اسلامی به دست گرفته است، بتوانیم در آینده با افزایش اطلاعات و آموخته‌های عملی قضات و حقوقدان‌های فارغ‌التحصیل از مدارس حقوق و دانشکده‌های علوم قضایی، افراد کارآمدتری داشته باشیم تا بتوانند قضاوت درست، دقیق و مبتنی بر تجربیاتی که طی این دوره کارورزی کسب می‌کنند، داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995391

وب گردی

وب گردی