سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کل کشور

معاون اول رئیس جمهور از سرمایه‌گذاری بیش از یک‌صد هزار میلیارد تومان طرح در کل کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در سفر به استان همدان و در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه همدان گفت: توفیق داشتم در ایام دهه فجر به استان فرهنگی و تاریخی همدان سفرکنم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان همدان یک استان با جایگاه بالای فرهنگی، تاریخی و دارای تمدن بزرگی است.

وی اضافه کرد: استان همدان در حوزه های صنعتی، گردشگری و کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد.

جهانگیری تاکید کرد: علیرغم همه دشمنی ها، ایران اسلامی در مسیرتوسعه است و بیش از یکصد هزارمیلیاردتومان سرمایه گذاری در کل کشور در حال انجام است.

گفتنی است: اسحاق جهانگیری در سفر به استان همدان از ۴ نیروگاه خورشیدی، ۲ واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه دارو سازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان بهره برداری خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این سفر با حضور در شهرک صنعتی ویان در شهرستان کبودرآهنگ، ضمن بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، ۴ نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح خواهد کرد.

جهانگیری در ادامه برنامه های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را افتتاح و سپس از شهرک مبل و منبت در شهرستان ملایر بازدید خواهد کرد.

افتتاح ۲ واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار خواهد شد از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان همدان است.

وزیر نیرو در این سفر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کند و رضا اردکانیان نیز در دو شهرستان دیگر استان همدان وضعیت چند طرح را بررسی خواهد کرد.

کد خبر: 995394

وب گردی

وب گردی