نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار می شود

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی "نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد استان گیلان" به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار می گردد.

دکتر فاطمه کهنی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اعلام این خبر افزود: در این استارتاپ ویکند، بررسی ایده های جدید و راهنمایی مدرسان جهت تبدیل ایده به محصول و ثروت، با برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد فضای رقابت بین تیم های صاحب ایده، با هدف توانمندسازی صاحبان ایده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رویداد سه روزه، برای تیم های اول تا سوم علاوه بر جوایز ارزنده، امکان استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و برخورداری از حمایت حامیان و سرمایه گذاران درنظر گرفته شده است.

فاطمه کهنی تصریح کرد: درراستای حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در شناسایی ظرفیتهای استان گیلان وتحقق ایده‌های نوین و بهبود فضای کسب و کاردانش ‌بنیان، این استارتاپ ویکند با محورهای علوم کاربردی و مهندسی، محیط زیست و منابع طبیعی و گردشگری برگزار می شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت تأکید کرد: جامعه هدف این استارتاپ ویکند دانشجویان، پژوهشگران و افراد صاحب ایده می باشند و در این مسیر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نقش شتاب دهنده برای صاحبان ایده را فراهم می­نماید و با ارائه آموزش­های کاربردی، مسیر را برای به تحقق رساندن ایده­ها و شروع کسب و کارهموار می سازد.

کهنی خاطر نشان کرد: این استارتاپ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از 16 الی 18 بهمن 1397 در محل مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 995413

وب گردی

وب گردی