کرسی آزاد اندیشی با عنوان «بالندگی مقاومت در ۴۰ سالگی انقلاب» در واحد رشت برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی با عنوان «بالندگی مقاومت در ۴۰ سالگی انقلاب» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور جمعی از دانشجویان علاقه مند به مباحث سیاسی در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از رشت، کرسی آزاد اندیشی با عنوان « بالندگی مقاومت در ۴۰ سالگی انقلاب » به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور جمعی از دانشجویان علاقه مند به مباحث سیاسی در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حسن شمشادی در این نشست با بیان اینکه اهداف انقلاب در سال ۵۷ دفاع از مظلوم، محور مقاومت و فلسطین بود، اظهار کرد: مردم ما همواره پشتیبان این انقلاب بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت از افغانستان و پاکستان شروع می شود افزود: ایران، عراق، لبنان، سوریه، فلسطین، یمن، بحرین و نیجریه در ادامه کشورهای جبهه مقاومت قرار دارند.

خبرنگار جبهه مقاومت با بیان اینکه در سوریه، ۹۵ ماه جنگ و نبرد بود خاطرنشان کرد: نبرد و جنگ در سوریه را به عنوان نبرد شام در دنیا نام گذاری می کنند.

شمشادی با اشاره به اینکه پوشش رسانه ای مناسبی در اوایل نبرد سوریه وجود نداشت، افزود: سردرگمی عجیبی در اوایل جنگ سوریه در بین مسئولان وزارت امور خارجه ایران در سوریه به وجود آمده بود و این سردرگمی باعث عدم پوشش رسانه ای صحیح رشادت های جوانان این مرزوبوم در اوایل جبهه مقاومت شد.

خبرنگار جبهه مقاومت با بیان اینکه تحولات سوریه بسیار پیچیده است، تصریح کرد: گروه های مختلفی در سوریه حضور دارند و اختلافات زیادی بین تمامی گروه ها وجود دارد.

کارشناس منطقه سوریه با اشاره به اینکه بیشتر مردم سوریه طرفدار بشار اسد هستند افزود: مردم سوریه اعتقاد دارند که بشار اسد در سوریه ماند و فرار نکرد و این کار اسد ارزش بسیار زیادی برای مردم سوریه دارد و اندیشه های فکری شان با اسد بسیار نزدیک است.

وی با اشاره به اینکه اوضاع یمن با سوریه فرق دارد افزود: مردم یمن اعتقاد دارند که حزب الله دیگری را در یمن تشکیل خواهند داد و به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که قدرت اسرائیل در عربستان تقویت شود.

شمشادی با بیان اینکه ایجاد جو نارضایتی عمومی و نارضایتی تراشی در بین مردم کلید فتنه ۹۸ است، تأکید کرد: افزایش قیمت ها و ایجاد نارضایتی در بین مردم از طریق اتاق فکر دشمنان داخلی و خارجی در حال برنامه ریزی است و مردم ما باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به آن چیزی که می گویند، عمل کنند، تصریح کرد: برخی از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ما به دلیل عدم عمل مسئولان به وعده هایشان است.

شمشادی با بیان اینکه جوانانی که در فضای مجازی فعالند باید در حد خودشان در جامعه روشنگری داشته باشند، افزود: اگر هر فعال فضای مجازی در حد خودش مطالعه گری کند بدون تردید در جامعه اثرگذار است.

کد خبر: 995417

وب گردی

وب گردی