وحدت آفرینی و انسجام امت از دستاوردهای انقلاب است

مقارن شدن دهه فجر با ایام فاطمیه بستر مناسبی برای ارائه پیام معنوی انقلاب است.

به گزارش ایسکانیوز دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: درآستانه جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و با برگزاری این جشن به یاوه گویان و دشمنان این انقلاب درس بزرگی خواهیم داد و به همه آنها خواهیم فهماند که این انقلاب به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با موفقیت به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

جانی پور گفت: دشمنان ما به این خیال بودند که این انقلاب به پایان عمر خود رسیده و با تبدیل کردن جشن پیروزی چهل سالگی به عزای چهلم به مقصود خود خواهند رسید و با وارد کردن فشارهای اقتصادی مردم را از این انقلاب ناامید و ناراضی خواهند کرد ولی این مردم تا آخر پای انقلاب خود ایستاده اند چون برای این انقلاب خون داده اند و خون دل خورده اند و نخواهند گذاشت ذره ای از خاک این مملکت به دست دشمن بیفتد.

وی گفت: دهه فجر دهه وحدت آفرینی، امید بخشی و انسجام امت اسلامی برای پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهیدان و رهبری معظم انقلاب است و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به مقابله با استکبار جهانی خواهیم پرداخت.

وی بیان کرد: همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه بستر مناسبی را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می‌کند و ما با درس گرفتن از زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س) ایشان را به عنوان الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 995443

وب گردی

وب گردی