افتخار آفرینی تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی/ 3 تیم در راه قهرمانی

تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آخر مسابقات راه قهرمانی را هموار ساختند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برترین و پر افتخارترین باشگاه از سوی فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

در پایان هفدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو برادران باشگاه های کشور جام خلیج فارس « یادواره پانصد شهید تکواندو کشور» برترین های تکواندو معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند. در معرفی برترین ها ، باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان برترین و پرافتخارترین باشگاه در عرصه های داخلی و بین المللی در سال 97 انتخاب و معرفی شد .

در بین 8 تیم مطرح و صاحب نام در لیگ برتر ، تیم تکواندو برادران باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 11 برد ، 1 باخت ،2 تساوی و 35 امتیاز عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور جام خلیج فارس کسب کرد.

افتخار آفرینی با دست خالی

در مرحله پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز برادران که در سالن آکادمی بین المللی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، تیم تنیس روی میز باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که در بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاهای کشور حضور دارد توانست شگفتی ساز شود و تیم قدر، پرستاره پتروشیمی بندر امام را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کند و در ادامه مسابقات نیز تیم پدافند رعد هوایی را با نتیجه 6 بر صفر ، تیم دانشگاه یزد را با نتیجه 5 بر 1 شکست دهد و در مجموع بازیهای دور رفت و برگشت با کسب 30 و نیم امتیاز در صدر جدول لیگ برتر کشور قرار گیرد.

شاگردان احدی در حالی تیم پتروشیمی را شکست دادند که این تیم هزینه بسیار بالایی برای جذب بازیکنان کرده است و تا هفته گذشته صدرنشین لیگ برتر بوده است.

انتهای پیام/

نجات غریق در راه قهرمانی

مرحله دوم و سوم مسابقات نجات غریق لیگ برتر کشور که به میزبانی باشگاه جستجو نجات دریایی بوشهر در ساحل دلوار شهرستان تنگستان برگزار شد، با صدرنشینی تیم نجات غریق باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

مرحله پایانی مسابقات نجات غرق لیگ برتر کشور در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود و در صورتی که تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم ارمغان مشهد و تیم بانک حکمت ایرانیان را شکست دهد برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995468

وب گردی

وب گردی