بیمارستان امام رضا (ع) حاصل تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور راه‌اندازی و آغاز بکار بیمارستان امام رضا(ع) را حاصل تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، جمشید انصاری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل زمینه استفاده از سرمایه‌گذاری انجام شده برای احداث بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل را فراهم کرد که یک اقدام بسیار مناسب و ارزشمند در افزایش تعامل و همکاری بین دانشگاه‌های کشور است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف داشته است برای مثال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی آب آشامیدنی برای ۹۹ درصد از مردم شهری و ۹۰ درصد مردم مناطق روستایی در دسترس است و یا به لحاظ آموزش دانشگاهی اکنون کشور ایران جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

انصاری تشریح کرد: علاوه بر آن در صنعت و بهره‌برداری از معادن و ذخایر و توسعه کشاورزی و ارتباطات پیشرفت‌های بسیار زیادی پس از انقلاب به دست آمده است اما مهمتر از همه این موارد جهت‌گیری انقلاب اسلامی در رسیدگی بیشتر به مناطق محروم و فراهم نمودن امکانات بهتر برای افراد محروم و نیازمند بوده است که این موضوع اصلی‌ترین تفاوت بین زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: در همین راستا برای مثال امر راهسازی برای افراد کم‌بضاعت و محروم جامعه پس از انقلاب اسلامی افزایش چشمگیری داشته است و یا در کنار آن بالای ۸۵ درصد از مردم ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت گاز برخوردار هستند بطوریکه میزان لوله‌گذاری در کشور به ۸ برابر طول کره زمین می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر بوده و در هیچ یک از کشورهای جهان چنین اقدامی انجام نشده زیرا جهت‌گیری انقلاب اسلامی رسیدگی به افراد کم‌بضاعت و محروم جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: این انقلاب، انقلاب محرومین بوده و آرمان‌های رفع محرومیت داشته و بر اساس آن جهت‌گیری اصلی برنامه‌های توسعه‌ای به سمت حمایت از محرومین سوق داده شده و آنچه که اتفاق افتاده شکل‌گیری یک طبقه متوسط بزرگ در کشور بوده است.

انصاری بیان کرد: اکنون ایران یکی از کشورهایی است که یک طبقه متوسط بزرگ در آن حضور دارد بطوریکه بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند در واقع ما به جهت‌گیری انقلاب اسلامی در طول چهل سال افتخار می‌کنیم.

وی گفت: امروزه تمامی ۸۲ میلیون نفر مردم ایران از نعمات الهی و امکانات رفاهی بهره‌مند هستند که این موضوع نشان از جهت‌گیری درست انقلاب اسلامی ایران داشته و در عین حال این موضوع که هزینه‌بر هم بوده ولی رضایتمندی مردم را با خود به همراه داشته است.

انصاری اذعان کرد: در حال حاضر کشور با مشکلات متعددی از قبیل اعمال فشارها و تحریم‌ها از سوی دشمنان انقلاب و مردم و ایجاد مشکلات اقتصادی مواجه هست که با چهل سالگی انقلاب همزمان شده است ولی مردم همچنان پای انقلاب ایستاده و آرمان‌های آن را فریاد می‌زنند که این نتیجه رویکردی مثبت و درست بوده که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد خبر: 995500

وب گردی

وب گردی