برد موشک های ساحل به دریا افزایش می یابد

معاون عملیات ارتش گفت: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم اما امروز برد موشک های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده ای نزدیک افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز ، دریادار محمود موسوی معاون عملیات ارتش صبح امروز(چهارشنبه) در نشست صمیمی ارتش با مردم و اصحاب رسانه، اظهارداشت: حفظ و آماده به کاری تجهیزات یکی از ماموریت های مهم ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز است که به خوبی انجام شده است.

وی افزود: ارتش بازسازی توان و تجهیزات دفاعی را بعد از دفاع مقدس در دستور کار خود قرار داد و با تشکیل یگان زیر سطحی که بسیار راهبردی است و قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت و از سوی دیگر با طراحی و ساخت موشک ها مختلف توان بازدارندگی کشور را ارتقا داد.

دریادار موسوی با اشاره به دستاوردهای موشکی، تصریح کرد: قبل از انقلاب موشک ساحل به دریا نداشتیم اما امروز برد موشک های ما به ۳۰۰ کیلومتر رسیده و در آینده ای نزدیک افزایش خواهد یافت.

معاون عملیات ارتش گفت: حضور مقتدر در خلیج فارس، دریای خزر و اقیانوس ها یکی دیگر از دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب اسلامی ایران است که نشان از ظرفیت، اقتدار و توان دفاعی ارتش در سایه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995547

وب گردی

وب گردی