طراحی سیستم اتوماسیون اداری با استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها

شرکت های دانش بنیان داخلی چند سالی است که در کشور پا گرفته اند و در صنایع مختلف فعالیت می کنند. این شرکت ها همگی با حضور جمعی از جوانان توانمند و باغیرت ایرانی که به دنبال سربلندکردن ایران در دنیا هستند، شکل گرفته اند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال ۷۳ با تشکیل تیمی از دانشجویان برتر معتبرترین دانشگاه های ایران با هدف بهبود و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور تشکیل شد.

این شرکت دانش بنیان داخلی به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت و یکی از راهبران حوزه راهکارهای نرم افزاری سازمانی، با ارائه چهار نسل از سیستم های پیشرو سازمان الکترونیک توانسته اعتماد بیش از یک هزار و 200 مشتری را جلب کند.

راه حل های نرم افزاری ارائه شده توسط این شرکت، مطابق با آخرین فناوری های روز و بر اساس نیاز حال مشتریان توسعه یافته است. به گفته محمدرضا حدادی، توانمند سازی سازمان ها با ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات با استفاده از مشاوره، تحلیل و طراحی، بومی سازی، آموزش و استقرار بر اساس تجربیات و الگوهای موفق؛ مهم ترین ماموریت شرکت ما است.

طراحی سیستم اتوماسیون اداری، سیستم مالی و اداری، سیستم جامع منابع انسانی، سیستم فرآیند مدیریت کسب و کار و غیره از جمله سیستم های طراحی شده در این شرکت است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان داخلی همچنین تصریح کرد: پس از ۲۰ سال حضور در حوزه اتوماسیون اداری سازمان های بزرگ و کوچک داخلی و برخورد با نیاز و درخواست مشتریان، اقدام به طراحی سیستم های اداری کردیم.

وی افزود: شرکت ما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مورد اعتمادترین شرکت های فعال در حوزه اتوماسیون،‌ معماری پرگار را به گونه‌ای توسعه داده‌ است تا تمامی نیازها و دغدغه های امنیتی مشتریان خود را مرتفع کند و حافظ امنیت اطلاعاتی آنها باشد.

به گفته حدادی، این دستاوردها با استفاده از به‌روزترین فناوری‌های امنیتی و همچنین همکاری با نهادهای شاخص امنیتی کشور به دست آمده است. تمامی رویدادهای رخ داده در سیستم بدون استثنا ثبت می شود تا در هر زمان بر اساس نیاز مدیران قابل ردیابی و بررسی باشد.

این فعال دانش بنیانی ادامه داد: در نرم افزار پرگار، سیستم به گونه ای طراحی شده است تا کاربر بتواند تمامی فعالیت های خود را آنچنان که دوست دارد انجام دهد و بالاترین کارایی را ایجاد کند.

وی همچنین در خصوص میزان اشتغالزایی شرکت، گفت: در حال حاضر بین 140 تا 150 جوان در شرکت ما فعال هستند که البته این تعداد در طول سال تغییر می کند، زیرا برخی از تیم ها پس از مدتی از شرکت جدا می شوند و برای خود کسب و کار جدیدی راه اندازی می کنند.

مدیر عامل شرکت برید سامانه نوین با اشاره به ارزآوری محصولات تولیدی شرکت، تصریح کرد: تقاضاهای زیادی از سوی سازمان های داخلی برای استفاده از خدمات شرکت داریم؛ اما هنوز موفق به ارزآوری برای کشور نشده ایم. مذاکراتی با کشور عراق برای همکاری با آنها داشته ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995552

وب گردی

وب گردی