افزایش ۲۸۴ درصدی استرداد مجرمان

جانشین رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری، روند استرداد مجرمان رشد ۲۸۴ درصدی داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیانگر افزایش ۳ برابری است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار کاظم مجتبایی جانشین رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی با اشاره به مأموریت های پلیس بین الملل ناجا گفت: این پلیس تخصصی در دو حوزه تعاملات و ارتباطات فراملی و بین المللی در حوزه پلیسی و پیگیری مأموریت های عملیاتی ایفای نقش می کند.

سردار مجتبایی با اشاره به تعامل پلیس ایران با پلیس های سایر کشورها گفت: این تعاملات بین المللی از مسیر اینترپل دنبال می شود.

وی با بیان اینکه مرکز سازمان جهانی اینترپل در لیون فرانسه است،گفت: ۱۹۰ کشور عضو این سازمان هستند و ایران به عنوان یکی از فعال ترین اعضاء مطرح است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس بین الملل ناجا در هسته عملیاتی موضوعات مرتبط با بیش از ۱۲ جرم را پیگیری و دنبال می کند،گفت: جرایم جنایی، اقتصادی، پولشویی و ... بخشی از این جرایم است.

سردار مجتبایی گفت: خوشبختانه به همت همه همکارانم در پلیس بین الملل ناجا، این پلیس تخصصی در هر دو حوزه اشاره شده کارنامه و عملکرد قابل قبولی داشته، به طوری که در ۱۰ ماهه امسال، روند استرداد مجرمان به کشور رشد ۲۸۴ درصدی داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیانگر افزایش ۳ برابری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995571

وب گردی

وب گردی