پس از 19 سال از زمان کلنگ‌زنی،  بیمارستان فرهیختگان 21 بهمن افتتاح می شود

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام زمان افتتاح بیمارستان فرهیختگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم پزشکی خود یک برند مجزا دارد، در واقع یک مرکز غیردولتی آموزش پزشکی است که اگر بتواند خدمات باکیفیت‌تری ارائه دهد، قطعا این برند ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه نشست خبری افتتاح بیمارستان فرهیختگان در پاسخ به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مبنی براینکه چه میزان از پرسنل بیمارستان فرهیختگان از بدنه دانشگاه آزاد خواهند بود، اظهار کرد: در واقع ما تلاش می کنیم تا از تمام ظرفیت و منابع انسانی برای پرسنل و کارکنان بیمارستان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: البته هیچ منعی برای به‌کارگیری افراد تخصصی خارج از سیستم دانشگاه آزاد نخواهیم داشت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: قطعا اولویت ما، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد است، البته این موضوع به این معنی است که اگر ما از سیستم دانشگاه آزاد نیروی مازاد داشته باشیم، از آن ها استفاده می کنیم، در غیر این صورت باید از افراد خارج از سیستم استفاده کنیم.

وی افزود: در نظام پزشکی هر کسی که امروز فارغ التحصیل می شود، می تواند از فردا شروع به کار کند. فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در این رشته ها تا به امروز مشکل اشتغال ندارند و حتی بسیاری از آن ها در حین گذراندن طرح، استخدام می‌شوند.

نفر در خصوص ارائه خدمات درمانی به این افراد نیز بیان کرد: در این راستا ما باید با بیمه قرارداد ببندیم، طبیعتا خدمات درمانی که ارائه خواهیم کرد نیز بر اساس این بیمه ها خواهد بود.

وی در خصوص برنامه برندسازی بیمارستان فرهیختگان با اشاره به قدمت 19 ساله از زمان کلنگ زنی این بیمارستان و به بار نشستن این دستاورد بزرگ در زمان مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بیمارستان فرهیختگان دستاورد بزرگ دانشگاه آزاد در عرصه پرشکی است و اگر بخواهد در ردیف بهترین بیمارستان‌‌ها قرار گیرد باید به کلیه امور مربوط به پزشکی و درمان توجه ویژه داشته باشد، در واقع تکنولوژی در پزشکی یک حرفی می زند و کاربرد آن مبحثی مجزاست؛ یعنی ما ممکن است یک دستگاه بسیار پیشرفته داشته باشیم اما فرد مناسبی برای کار کردن با آن نداشته باشیم که تا وقتی این 2 را باهم نداشته باشیم، برندسازی لازم انجام نخواهد شد.

نفر افزود: ما زمانی می توانیم برند خوبی را ایجاد کنیم که پزشکان و پرستاران بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند و از تجهیزات موجود به خوبی استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم پزشکی خود یک برند مجزا دارد، در واقع یک مرکز غیردولتی آموزش پزشکی است که اگر بتواند خدمات باکیفیت تری ارائه دهد، قطعا این برند ارتقا می یابد. هدف ما این است که در حوزه پزشکی خدمات جدیدتر و بهتری را با بالاترین تکنولوژی‌های روز دنیا ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995627

وب گردی

وب گردی