برگزاری نشستی با موضوع دشمن شناسی و خودباوری به مناسبت دهه مبارکه فجر

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان گفت: دشمن فکر می کند با تبلیغات روانی  و تحریم‌ها می تواند اتحاد مردم را از بین ببرد اما اینطور نیست  بلکه دشمن با این کار موجب رشد و تعالی و اقتداربیش از پیش ایران اسلامی شده است.

به گزارش ایسکانیوز نشستی با موضوع دشمن شناسی و خودباوری به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور مسئولین شهرستان بوکان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب با حضور پرشور مردم و رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب بود که با این روحیه حماسی خودش مدیریت کرد و منجر به پیروزی انقلاب ما در سال ۱۳۵۷شد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی همواره با جریانها انحرافی و جهت دار مواجه بوده که پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی جهان را برهم زد و حکومت دینی را شکوفا نمود.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها کجا هستند که ببینند تحریم ها نتوانست ایران را از حرکت به رشد باز دارد چرا چون کشتی انقلاب با رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که ملت شریف ایران با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری، متحدتر و همدل تر از گذشته همراه با اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری داشته باشند.

در ادامه سخنران اصلی این نشست حجت الاسلام روح ا... فتحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای اعاده حیثیت و نیز منافع از دست رفته خود، برای از بین بردن نظام اسلامی هر کاری که در توان داشتند انجام دادند ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

حجت الاسلام فتحی در ادامه به اهداف دشمن اشاره نمود و گفت : هدف دشمن براندازی نظام اسلامی و تخریب پایه های نظام و ترور شخصیتهای که نقش مهمی در تداوم پیروزی انقلاب ایفا می کردند که یکی ازمهمترین اهداف دشمن در این زمینه تضعیف اصل ولایت فقیه بوده است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای تضعیف و شکستن استقامت فکری مردم ایران اسلامی تلاش بسیاری کردند ولی هم آنان و هم تمامی جریانهای سیاسی داخلی نتوانستند موفق شوند و مردم ایران از هیچ دشمنی نمی هراسند و هیچ دشمنی نمی تواند اتحاد ملت ایران را از بین ببرد.

وی با اشاره به شرایط سخت ایران اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی اشاره نمود و افزود: دشمن فکر می کند با تبلیغات روانی و تحریم‌ها می تواند اتحاد مردم را از بین ببرد اما اینطور نیست بلکه دشمن با این کار موجب رشد و تعالی و اقتداربیش از پیش ایران اسلامی شده است.

کد خبر: 995643

وب گردی

وب گردی