راه‌اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری سازی در دانشگاه با حضور صاحبنظران دانشگاهی و صاحبان صنایع خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید رضا زنگنه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با اعلام این خبر عنوان کرد: مهمترین ابزار کارآفرینی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استاد است و اگر استاد کارآفرین نباشد، تحقق آرمان این دانشگاه در توسعه کارآفرینی محقق نمی‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: هفته پژوهش امسال نمایشگاهی را از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه برگزار کردیم که مورد استقبال صاحبان صنایع قرار گرفت و اذعان کردند که این محصولات می‌توانند تجاری‌سازی شوند.

وی هدف از راه‌اندازی کارگروه توسعه بازار و تجاری‌سازی را فرهنگسازی و آموزش عنوان کرد و گفت: باید مدل درستی از تجاری‌سازی داشته باشیم و برای تحقق این امر باید قطعات مختلف پازل شامل دانشگاه، محیط‌های کسب و کار و مراکز رشد و نوآوری به هم متصل شوند.

زنگنه افزود: در این کارگروه افراد متخصص و درعین حال توانمند در کسب و کار از جمله مدیرکل نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران و شخصیت‌های دانشگاهی مرتبط با صنعت حضور دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 995674

وب گردی

وب گردی