شرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بوکان در مراسم غبارروبی مزار شهدا

اعضای هیات رئیسه، کارکنان، اساتید، دانشجویان واحد بوکان مسئولان شهرستان و مردم انقلابی و شهیدپرور بوکان به میهمانی لاله ها رفتند و با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام(ره) و شهدا به مناسبت دهه مبارکه فجر میثاقی دوباره بستند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، در ابتدای این مراسم ماموستا عباس احمدی امام جمعه شهرستان بوکان در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد اظهار داشت: کسانی که در راه خدا به درجه رفیع شهادت می رسند، همیشه زنده هستند و شهدای ایران اسلامی با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی در ادامه افزود : شهدا با رشادت و جانفشانی خود، امنیت و آسایش را برای ایران به ارمغان آوردند و در سایه حماسه این شهیدان است کشورمان به رشد و شکوفایی رسیده است.

امام جمعه شهرستان بوکان گفت: تمامی پیشرفت ها و دستاوردهای که در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور عزیزمان ایران بدست آورده است مرهون خون شهداست و همگان باید قدردان خون این شهیدان باشیم.

سپس حاضران در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

کد خبر: 995679

وب گردی

وب گردی