فاز اول طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) افتتاح شد

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فاز اول طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از آستان نیوز، مراسم افتتاح فاز اول طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع)، امروز با حضور محمدرضا کلایی شهردار مشهد و سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد و با افتتاح این فاز از اردوگاه، 2 سالن 200 تختخوابی به همراه فضای سلف سرویس و حسینه ، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح فاز نخست از طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) که شامل راه اندازی 4 ساختمان 800 مترمربعی می‎شود، امکان اسکان و پذیرایی 400 نفر به صورت شبانه‏روزی در این اردوگاه فراهم شد.

اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) یا همان «باغ بیلدر» با ۱۸۰ هکتار مساحت در منطقه ییلاقی طرقبه مشهد واقع شده است که سال‎ها از آن استفاده محدود می‌شد، اما با دستور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی این باغ به اردوگاهی فرهنگی- تربیتی برای جوانان اختصاص یافت واز اسفندماه سال 95 پذیرای بیش از 50 هزار جوان و نوجوان از سراسر کشور شده است.

با بهره برداری از این مجموعه ، موسسه جوانان آستان قدس رضوی ، به همراه فضای اردوگاهی مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) و دیگر فضاهای اختصاص یافته، ظرفیت پذیرش روزانه بالغ بر 1000 نفر را به صورت شبانه روزی خواهدداشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 995723

وب گردی

وب گردی