ایران به برکت رهبری حکیمانه‌اش، در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده است

نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب در ضاحیه اعلام کرد؛ ایران با وجود تحریم‌ها، به برکت رهبری حکیمانه و صبر و ثبات ملتش در تمامی زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ «شیخ علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، ایران به برکت صبر، ثبات و رهبری حکیمانه «آیت‌الله سید علی خامنه‌ای» و نیز ایستادگی ملت ایران، در تمامی زمینه‌ها پیشرفت زیادی داشته و همه اینها با وجود محاصره، تحریم و چالش‌های ایجاد شده علیه این کشور رخ داده است.

بر اساس گزارش وبگاه «‌العهد»، دعموش در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب در مجمع «سیدالشهداء» ضاحیه تصریح کرد: شکست‌های آمریکا، اسرائیل و متحدان آن در منطقه و پیروزی‌های محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان به برکت صبر، ثبات و ایستادگی و مقاومت ملت‌های منطقه است.

وی در ادامه گفت، آمریکا به سمت شکست بیشتر در منطقه و جهان پیش می‌رود همانگونه که رژیم صهیونیستی به سمت نگرانی و ترس بیشتر در حرکت است؛ متحدان اینها نیز روز به روز ضعیف‌تر و ناتوان‌تر خواهند شد اما در مقابل محور مقاومت علیرغم تمام سختی‌ها به سمت تحقق دستاوردهای بیشتر گام برمی‌دارد.

شیخ دعموش سپس اعلام کرد، نبرد در منطقه برقرار است و همانگونه که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله گفت ممکن است اشکال مختلفی به خود بگیرد؛ (به همین دلیل) تهدیدات دشمنان علیه ملت‌ها و کشورهای منطقه، ایستادگی و ثبات بیشتر را می‌طلبد؛ در مقدمه اینها مقاومت در برابر محور آمریکایی با هدف شکست آن ، تقویت محور مقاومت و نقش آن در منطقه قرار دارد.

آیین رونمایی از کتاب خاطرات رهبر انقلاب از دوران مبارزه با رژیم شاه و با عنوان «ان مع الصبر یسرا» پنج‌شنبه هفته گذشته (18 بهمن‌ماه) در ضاحیه برگزار شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 995820

وب گردی

وب گردی