جنایت جدید ماشین کودک‌کش عربستان

یک شهروند وهابی سعودی در جنایتی وحشتناک، یک کودک 6 ساله عربستانی را به جرم شیعه بودن در برابر چشمان مادرش به قتل رساند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «زکریا بدر علی الجابر» کودک ۷ ساله‌ شیعه به همراه مادرش برای زیارت مرقد مطهر رسول اکرم(ص) به مدینه می‌رفت. راننده تاکسی وهابی سعودی پس از آنکه متوجه می‌شود زکریا و مادرش شیعه هستند، با شیشه‌ شکسته‌ ماشین، کودک معصوم را مقابل چشمان مادرش به جرم شیعه بودن ذبح می‌کند.

مرد مهاجم آنقدر با شیشه شکسته به گلوی پسربچه می‌زند که سر از بدن او جدا می‌شود. در این هنگام مادر که کسی به کمکش نمی‌آید از ترس تنها نظاره‎گر می‎شود و فریاد سر می‎دهد.
گفته می‌شود مادر کودک مذکور که شاهد این قتل بوده و بیماری قلبی داشته است، به حالت کما رفته و به بیمارستان منتقل شده است.

براساس برخی از گزارش ها نیروهای امنیتی سعودی که کارنامه درخشانی در زمینه کشتار با اره دارند قاتل را دستگیر کرده و او را برای انجام تحقیقات و بازجویی به زندان منتقل کرده‌اند. اگرچه یک کمپین شناخته شده حقوق بشر شیعیان که مرکز آن در واشنگتن قرار دارد، درباره این جنایت در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: وقتی سر کودک بریده می‎شد هیچ کس مداخله نکرده و مقامات سعودی هم تاکنون هیچ واکنشی از خود نشان نداده‎اند.

انتشار این خبر دردناک از جنایات تکفیری‌های سعودی در فضای مجازی و رسانه‌ها واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. کاربران با هشتگ #زکریای_شهید به این جنایت واکنش نشان دادند.

این جنایت هولناک بخش دیگری از ماهیت هولناک و غیرانسانی رژیم سعودی را به نمایش می گذارد.

لازم به ذکر است رژیم وهابی عربستان در 2 اکتبر 2018 جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد را با اره در کنسولگری این کشور در استانبول مثله کردند و تاکنون جنازه او یافت نشده است.

همچنین صندوق کودکان ملل متحد در ژانویه 2019 در گزارشی اعلام کرد که «بیش از 6700 کودک یمنی در اثر جنگ عربستان علیه این کشور کشته یا زخمی شدند».

انتهای پیام /

کد خبر: 995822

وب گردی

وب گردی