مردم ایران امشب در طلیعه فجر چهلم انقلاب طنین «الله اکبر» سر می‌دهند

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران امشب بر فراز بام‌ها نوای «الله اکبر» سر می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز ، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به شکرانه نعمت انقلاب، مردم قدرشناس ایران امشب بر فراز بام‌ها ندای الله‌اکبر سر می‌دهند.

طبق یک سنت انقلابی از اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر سال در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن مردم در مساجد و منازل خود فریاد الله‌اکبر سر می‌دهند.

و اینک که انقلاب شکوهمند اسلامی به ایستگاه چهلم خود رسیده، این مردم قدرشناس با شکوه بیشتر این سنت حسنه را انجام خواهند داد تا یاد الله‌اکبرهای به خون خفته سال ۵۷ و شهدای انقلاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرامی دارند.

ندای الله اکیر در شام پیروزی اانقلاب این پیغام را به همه دنیا مخابره می کند که این انقلاب با نوای الله آغاز شد و راز استمرار آن نیز طی این سال‌ها الهی بودن اهداف آن بوده است.

این خبر حاکی است مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی قدس‌سره نیز امسال بر خلاف سال‌های گذشته یک شب زودتر به پایان رسید که دلیل آن اهتمام و تاکید رهبر انقلاب به سنت الله‌اکبر گفتن مردم در شب ۲۲ بهمن و نیز التزام عملی خود ایشان به این سنت چهل ساله است.

امشب همچنین مراسم نورافشانی در میادین اصلی شهرهای کشور صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 995861

وب گردی

وب گردی