تحول در رسانه‌ها پیش‌شرط تحقق اهداف و شعارهای مردم

رسانه‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، توفیقات قابل توجهی داشته اما ناکامی‌های غیرقابل اغماضی هم داشته‌اند؛ از جمله آنها کم‌توجهی به اهداف و شعارهای مردم است

به گزارش ایسکانیوز ، دکتراکبرنصراللهی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود تحت عنوان تحول در رسانه‌ها پیش‌شرط تحقق اهداف و شعارهای مردم نوشته است:
رسانه‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، توفیقات قابل توجهی داشته اما ناکامی‌های غیرقابل اغماضی هم داشته‌اند؛ از جمله آنها کم‌توجهی به اهداف و شعارهای مردم و تلاش ناکافی در تحقق آنها و غفلت از مطالبه‌گری از مسئولان است.

اهداف و شعارهای اصلی مردم از نظر مقام‌معظم رهبری استقلال‌خواهی و رفع هرگونه وابستگی، حاکمیت اسلام در جامعه و ترویج ارزش‌های دینی، آزادی بیان و قلم، عدالت و رفع تبعیض‌ها، پیشرفت اقتصادی و گسترش رفاه ، احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در تعیین سرنوشت خود و زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسان‌ها و حذف عوامل فساد هستند.

معتقدم رسانه‌ها به دلایل مختلف در تراز انقلاب اسلامی نبودند و نیستند و نتوانسته‌اند اهداف و شعارهای انقلابی مردم را پیگیری و محقق کنند.

باتوجه به اینکه رسانه‌ها نقش اساسی و غیرقابل انکار در همه امور و تحولات دارند ، تحقق اهداف و شعارهای مردن بدون تحول و خانه تکانی اساسی در رسانه‌ها، ساختار و مدیران آن امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

کد خبر: 995862

وب گردی

وب گردی