همه می آیند

وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و همچنین شخصیت های مختلف در بیانیه های جداگانه ای از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دعوت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، شخصیت های مختلف و وزارتخانه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی با انتشار بیانیه هایی از مرذم برای شرکت ذر راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
ستاد اجرایی فرمان امام راحل با انتشار بیانیه ای به منظور دعوت از مردم همیشه در صحنه برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، حضور مردم در این مراسم را نمادی از اتحاد و اقتدار ملی دانست.
در این بیانیه آمده است: در آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، حضور آحاد مختلف مردم برای به تصویر کشیدن شکوه و عظمت مبارزه با استعمار، پیامی روشن برای جهانیان دارد. بیست و دوم بهمن ماه 57 یادآور مطالبه استقلال در مقابل زیاده خواهی بیگانگان است.
یکی از مهمترین خصوصیات انقلاب اسلامی ایران این است که در طول این سال ها با وجود راهی دشوار و طولانی، با این همه مزاحمت و این همه معارضه و سیاست ها و برخوردهای گوناگون و از جوانب مختلف، این خط مستقیم در انقلاب مطلقا زاویه پیدا نکرده است، راه مستقیمی است که در این راه انقلاب پیش رفته است. انقلابی که با پیروی از رهبر فرزانه و پشتیبانی از ولایت فقیه روح تازگی به خود گرفت و از دست اندازی نابخردان، نامحرمان و بیگانگان مصون ماند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن ماه آورده است: انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با فراز و نشیب ها و جانفشانی های بسیار هم اکنون به چهل سالگی خود رسیده است.
این انقلاب با مدد و یاری الهی، رهبری داهیانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، حمایت و پشتیبانی آحاد مردم و تأسی به مبانی اصیل اسلامی، تمامی توطئه های دشمنان را خنثی و با زنده نگه داشتن فریاد بلند استقلال، عدالت خواهی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران قدرتمندانه در حرکت است.

ستاد مبارزه با مواد مخدر
ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام آمادگی شرکت در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد مردم را برای نمایش وحدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با خون شهدا، به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
در اطلاعیه این ستاد آمده است: دهه فجر آیینه‌ تبلورگر درخشش خورشید اسلام و انعکاس آن بر ملت غیور ایران بود، ملتی که گوش به فرمان رهبر بیدار و فرزانه خود، سردمداران و سرسپردگان حکومت ستم شاهی را از این سرزمین بیرون راند تا ایران عزیز روشنایی وحدت و یکپارچگی را تجربه کند.
امروز در چهلمین بهار انقلاب اسلامی، عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است، در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران
بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با صدور پیامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از ملت شهیدپرور و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران دعوت کرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پایداری و استواری خود را در حمایت و صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌ های بزرگ آن به جهانیان اعلام کنند.
در این بیانیه آمده است: 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی و تجلی حضور مردمی و نویدبخش تحقق آرمان‌ های بزرگ انقلاب بود و این روز بزرگ در پی روزگاران ظلم و ستم، نوید رهایی از استبداد و اختناق برای ملت ایران بود که به مدد ایمان و اقتدار رهبری امام راحل (ره) و حضور پرشور مردم مسلمان محقق شد و دل‌های مظلوم و حق جو را در ایران اسلامی و تمامی نقاط جهان به نصرت الهی قوت داد.
در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب و در شرایطی که دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی، ناخرسند از پیروزی انقلاب و به ثمر نشستن آرمان‌های بزرگ آن هستند و با انواع کارشکنی‌ها و تحریم‌های گسترده و نقض قوانین و تعهدات بین‌المللی درصدد ایجاد موانع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور و ناامیدی مردم از انقلاب و کشور برآمده‌اند، ملت شهیدپرور ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، پایداری و استواری خود را در حمایت و صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های بزرگ آن به رخ جهانیان خواهند کشید.

سازمان تامین اجتماعی
همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی در بیانیه‌ای بر حضور مدیران، کارکنان، بازنشستگان، بیمه شدگان و کارفرمایان این سازمان همانند سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تأکید کرد.
دهه فجر و بیست و دوم بهمن متعلق به امام بزرگوار(ره)، شهدا و ملت بزرگ ایران است. ملت ایران با تمام قوا در میدان دفاع از ارزش‌های بلند انقلاب و حمایت از منویات مقام معظم رهبری حاضرند و داهیانه و مدبرانه این مسیر افتخارآفرین را ادامه می‌ دهند.

رئیس سازمان بازرسی کشور
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز با تبریک فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بیانیه ای آورده است: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون‌های پاک شهدای خود، هویت اسلامی و ایرانی یک ملت تحت ستم را در معرض دید جهانیان قرار داد و اینک با گذشت چهار دهه، تاریخی از مبارزه و تحمل در برابر زیاده‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های بزرگ طاغوتی را در پشت سر دارد که حاصل آن ، سیادت، شرافت و بزرگی و رو شدن دست حیله گران نظام سلطه بر مردمان جهان است.
الگوی انقلاب اسلامی که میراث­دار ظلم‌ستیزی پرچم‌دار کربلاست، امروزه به جریان یک مقابله بزرگ میان تمام کفر و تمام اسلام مبدل شده و آثار آن در هر گوشه‌ای از جهان، چنان خودنمایی می‌کند که خواب مستکبران را آشفته ساخته و آنان را به دسیسه پردازی‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی علیه خاستگاه این انقلاب و همراهان منطقه‌ای و جهانی آن واداشته است.
اما بیداری به‌عنوان تحفه گران‌بهای نهضت امام خمینی (ره) و هدایت‌ها و روشنگری­های مقام معظم رهبری از چنان گستره‌ای برخوردار شده که دیگر نمی‌توان در مقابل آن با دسایس استعماری و استکباری ایستادگی کرد.

معاون وزیر دادگستری
جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت؛ وی در این پیام آورده است: چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اعجاز بزرگ قرن و پیروزی بی نظیر ملت عظیم الشان ایران اسلامی در برابر کفر و طاغوت است.
امروز ملت ایران به عنوان میراث داران و طلایه داران این مظهر شکوه و فداکاری بر خود فرض می داند که در خط انقلاب، خط عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومان و مستضعفان بایستند؛ در مقابل ظلم و کفر در جای جای هستی سکوت نکنند و با تمام دسیسه های دشمن از جمله فشارهای اقتصادی و تحریم ها ذره ای دست از چشم اندازهای این انقلاب 40 ساله نکشند.

کانون سردفتران و دفتریاران
محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در پیامی از مردم و سردفتران، دفتریاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی خواست با حضور گسترده خود در یوم الله 22 بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.
در این پیام آمده است: راهپیمایی باشکوه و حضور حماسی آحاد مردم ایران اسلامی در آخرین روز دهه مبارک فجر هر ساله نمایانگر مردم‌ سالاری دینی و سند محکم جایگاه رفیع مردم در نظام اسلامی و جلوه‌گر وحدت، خودباوری و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام است.

بخش خصوصی
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز با صدور اطلاعیه‌ای از موطنان و همچنین فعالان اقتصادی کشور خواست در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری پرشور داشته باشند.
در اطلاعیه اتاق ایران آمده است: انقلاب اسلامی به رهبری بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در چهار دهه گذشته، تمام توطئه‌های دشمنان را هوشمندانه خنثی کرده و ایران اسلامی و جوانان غیرتمندش، قدرتمندتر از همیشه در عرصه‌های مختلف با هوشیاری و درایت، حضوری جدی در همه رشته‌های علمی و فنی داشته و با پیشرفت‌های حیرت‌آور، جهان را به تعظیم واداشته‌اند.
شرکت در راهپیمایی عظیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر ثابت خواهد کرد که ایران اسلامی و فرزندان غیورش همانند همه سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی خواهند رسید.

سازمان حج و زیارت
سازمان حج و زیارت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر و باشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان را به دنبال خواهد داشت.
یوم الله 22 بهمن به مثابه توفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت. حرکتی که این مردم الهی به رهبری خمینی کبیر(ره) آغاز کرد و امروز با هدایت پیامبر گونه خلف صالحش رهبر بصیر و فرزانه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله) ادامه یافته است، چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
بر این اساس همه خادمین زوار بیت الله الحرام و اعتاب مقدس در سازمان حج و زیارت، همگام با امت بپا خاسته ایران اسلامی، به پیروی از مقتدای خویش مقام عظمای ولایت با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و از عموم هموطنان دعوت می کنیم تا با شرکت پرشور در این راهپیمایی، بار دیگر حضور خود در عرصه مبارزه علیه استکبار را به نمایش گذاشته و با وحدت، انسجام و یکپارچگی، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذارند.

* نخبگان شاهد و ایثارگر
نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای آورده اند: امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه ‌های مختلف هستیم که همه این دستاوردهای ارزشمند و گران ‌سنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند متعال و عنایت حضرت ولی عصر (عج) دانست.
اکنون در چهلمین بهار انقلاب، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، از تمام اقشار مختلف به‌ ویژه خانواده ‌های شهدا و ایثارگران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمام عرصه‌های مورد نیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حماسه‌ای دیگر را در برابر دشمنان رقم زده و در پاسداری از آرمان ‌های امام عزیز و خون پاک شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید.

انجمن آشوریان
انجمن آشوریان نیز در بیانیه ای ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، آورده است: با پیروزی انقلاب اسلامی جامعه جهانی آشوری که شاهد ستم شاهان و امپراتوران بود، طعم شیرین آزادی و آزادگی را چشید.
آشوریان، مظالم بسیار را در طول تاریخ، از سرگذرانده اند اما با قیام ملت بزرگ ایران، جامعه آشوریان در همه سنگرهای انقلاب حضوری گسترده و سنگین یافته است.
ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 995880

وب گردی

وب گردی