وزیر علوم: انقلاب اسلامی در حوزه دانشگاهی دستاوردهای خوبی داشته است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در راهپیمایی عظیم 22 بهمن گفت: دستاوردهای ما به دست جوانان، استادان و دانشمندان رقم خورده است؛ زیرا با تمام قوا زحمت کشیدند و جایگاه علمی کشور را در دنیا و در رشته های مختلف بالا بردند.

دکتر منصور غلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حضور پرشور دانشجویان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن اظهار داشت: امروز سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است. همان طور که مشاهده می کنید مردم ما از پیر و جوان با خانواده، در هوایی سرد و بارانی به خیابان ها آمده اند چون پشتیبان انقلاب‌شان بوده و هستند.

وی ادامه داد: در بین این جمعیت، دانشجویان، استادان و کارکنان در این مراسم شرکت کرده اند، به طور کلی همه اقشار حضور دارند، انقلاب برای همه است و همه پای حمایت از انقلاب‌شان ایستاده اند. وظیفه دانشجویان و دانشگاهیان این است که تلاش بیشتری داشته باشند تا تخصص و تلاش خود را افزایش داده و عمق ببخشند. ان‌شاءالله بتوانیم مسائل و مشکلاتی که پیش پای انقلاب ما ایجاد شده است را با کمک همین جوانان برطرف کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در گذشته هم بسیاری از مسائل با کمک جوان ها و دانشگاهیان حل شده است، ان شاءالله این اتفاق باز هم رخ می‌دهد و می توانیم انقلاب‌مان را با قدرت بیشتری پیش ببریم.

غلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در بخش حوزه دانش و دانشگاهی، دستاوردهای بسیار خوبی را داشته ایم، این در شرایطی بوده که کشورهایی مانند آمریکا که روی خوشی به انقلاب نشان ندادند و به دنبال براندازی بوده‌اند، تلاش کرده اند از اقدامات ما جلوگیری کنند؛ اما دستاوردهای ما به دست جوانان، استادان و دانشمندان رقم خورد؛ چون با تمام قوا زحمت کشیدند و جایگاه علمی کشور را در دنیا در رشته های مختلف بالا بردند.

وی در پایان تأکید کرد: بارها مشاهده کرده‌ایم که دانش آموزان و دانشجویان ما در مسابقات مختلف مدال می آورند، این موضوع نشان می دهد دشمنان نمی‌توانند جلوی پیروزی و رشد این انقلاب را بگیرند. در چنین شرایطی دشمنان زحمت ایجاد می کنند؛ اما مردم با حضورشان نشان می دهند آنها نمی توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995916

وب گردی

وب گردی