حضور مردم در جشن  چهل سالگی انقلاب / همه آمده اند

ملت همیشه در صحنه، سربلند، انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی روز دوشنبه در خجسته سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عید رهایی از یوغ استکبار و استعمار بار دیگر با حضور گسترده خود در شهرها و روستاهای کشور، حماسه و فجری دیگر را آفرید.

به گزارش ایسکانیوز، در چهلمین بهار استقلال و آزادی ایرانیان که برکت نظام ماندگار و همیشه جاوید جمهوری اسلامی است مردم سربلند ایران بار دیگر با خروش انقلابی، بصیرتی عمیق، شعارهای آگاهانه و حضوری همچون همیشه قدرتمندانه به جهان و جهانیان نشان می دهند که انقلاب اسلامی را خواست و اراده همیشگی و دائمی خویش می دانند و برای تحقق منویات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادامه سیره رهبر کبیر و قائدعظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و آمال شهیدان، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، همیشه و همه حال درتلاش هستند.

ملت بزرگ و انقلابی ایران در یوم الله 22 بهمن امسال با حضور همیشه پرشور و نشاط خود در راهپیمایی بزرگ عید انقلاب در جای جای میهن اسلامی و از جمله در تهران، بار دیگر این پیام را به گوش جهانیان رساند که نظام اسلامی ایران خواست ملتی بود که آگاهانه و با شناخت آن را برگزید و «هیهات منا الذله» سرفصل همه درسهای آن است.



حال و هوای میعادگاه آزادی

در همین رابطه از سطح پایتخت، گوشه ای از اوج حضور ایرانیان را می توان در میدان آزادی پایتخت مشاهده کرد؛ در حالی که آیاتی از قرآن کریم فضای تمامی مسیرهای منتهی به این محل را پر کرده است هر لحظه بر خیل جمعیت حاضر در این محدوده اضافه می شود.

هر کس تابلویی، نوشته ای یا پرچمی در دست دارد حتی کودکانی که عمر والدینشان هم به انقلاب قد نمی دهد اما پرچم به دست در صحنه حاضر شده اند.

شعار همه «زنده باد ایرانی» است که برای آبادی و استقلال آن خون داده اند، هشت سال به جنگ با دشمن بعثی رفته اند، سختی هر نوع تحریم و توطئه ای را به جان خریده اند و امروز آمده اند که حضور معنادار خود را به نمایش بگذارند.



نوجوانان دختر و پسر

همه آمده اند؛ پسر بچه هشت ساله که سرانگشتانش را به شکل پرچم سه رنگ کشورمان رنگ کرده بود؛ دانش آموز دختر 14 ساله ای که بر گونه اش، پرچم ایران عزیز را نقاشی کرده و پیرمردی که تصویری از رهبر انقلاب را بر بالای سر برده بود.

کودکی سوار بر خودرو کوچک خود، پرچم سه رنگ ایران عزیز را حمل می کند و با غرور کودکانه اش همراه با اعضای خانواده در جمع راهپیمایان حاضر شده است.

نوجوان دیگری با شوری وصف ناشدنی، گونه از سرما سرخ شده اش را به رنگ پرچم مقدس سه رنگ وطن منقش کرده و هم سن و سالانش را در این روزماندگار خوشحال می کند.

حضور پرشور دانش آموزان

دانش آموزان پایتخت نیز به همراه مدیران مدارس و اولیا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن تهران شرکت کرده اند.

این در حالی است که ، در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعیت های دانش آموزی اعم از دختر و پسر به همراه مدیران و اولیای مدارس در راهپیمایی 22 بهمن که از صبح امروز در تهران آغاز شده حضور پررنگ دارند.

بنابراین گزارش دانش آموزان در این مراسم با همراه داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با شعارهای «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل»، «ما آمریکا را زیر پا له می کنیم» و «ما تا آخر ایستاده ایم» به سمت میدان آزادی در حرکت هستند.

منوچهر آقابزرگی که خود را مدیر مدرسه پسرانه رسالت خواند به خبرنگار ایرنا گفت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و همچنان شعارهای انقلاب دست نخورده باقی مانده است؛ در هیچکدام از انقلاب ها در جهان چنین مساله ای وجود ندارد و ما توانستیم این شعارها را حفظ کنیم و اکنون به نسل چهارم انقلاب انتقال می دهیم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نماد ظلم ستیزی و مبارزه علیه استعمارگران در سراسر عالم هستی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995917

وب گردی

وب گردی