حضور گسترده دانشگاهیان  واحد بوکان در راهپیمایی 22 بهمن

رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی گفت : کسب دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان مایه عزت و عظمت ایران اسلامی خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با خروش یکپارچه ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همراه سایر اقشار و مردم این شهرستان با آرمان‌های امام راحل (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

محمدحسن جوادی رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت حضور جوانان در عرصه های مختلف انقلاب، گفت: مهمترین رویدادی که اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم جنگ اقتصادی است که مقابله با آن حضور نسل جوان و جدید انقلاب را می طلبد.

محمدحسن جوادی در اجتماع بزرگ راهپیمایان 22 بهمن بوکان که با حضور اقشار مختلف از جمله بازاریان،‌ اصناف، دانشجویان، اساتید، دانش آموزان و مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، افزود: جنگ اقتصادی به صورت ناجوانمردانه به نظام ما تحمیل شده است و نسل جوان با کمک نسل های گذشته انقلاب می توانند همانند سایر توطئه ها آن را نیز خنثی کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران چهل سال قبل در انقلابی بزرگ به پیروزی رسیدند، 30 سال پیش در جنگ بزرگ دیگری پیروز شدند و اکنون نیز می‌توانند با حضور نسل جوان کشور در این جنگ اقتصادی نیز پیروز میدان باشند.

«جوادی» بر بالابردن سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان در شرایط کنونی کشور تاکید کرد و افزود: کسب دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان مایه عزت و عظمت ایران اسلامی خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون در جهان دیده نشده است که انقلابی چله خود را جشن بگیرد ولی نظام اسلامی ایران با تکیه بر نقش روحانیت و مردم و دینمداری توانست جشن چهل سالگی خود را با اقتدار برگزار کند.
رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی اضافه کرد: نسل چهارم و جوان انقلاب سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و وظیفه آنان در شرایط فعلی پیروزی بر جنگ اقتصادی است.

وی بر سه عامل پایداری نظام اسلامی در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و افزود: «ایمان، اعتقاد و باور به ارزش های دینی»، «حضور مردم و تاکید آنان بر ارزش های اسلامی» و «تفکرات و اندیشه های انقلاب و قدرت اسلام شناسی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب» از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان در بوکان برگزار شد و در پایان این مراسم قطعنامه این راهپیمایی نیز قرائت و پرچم اسراییل و آمریکا به آتش کشیده شد.

کد خبر: 995943

وب گردی

وب گردی