گسترش همکاری‌ پژوهشی مؤسسه رازی شعبه جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور- شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر در حوزه پژوهش و تحقیق، به زودی همکاری‌های مشترک خود را گسترش می‌دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در جلسه مشترک دکتر علی شیرازی نژاد رئیس مؤسسه رازی شعبه شیراز، معاون پژوهشی و اعضای هیأت علمی گروه زیست‌شناسی این شعبه با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز دو طرف در خصوص زمینه‌های همکاری‌های مشترک پژوهشی و اجرای تفاهم نامه‌های پژوهشی بحث و تبادل نظر کردند.

شیرازی نژاد، رئیس مؤسسه رازی شعبه شیراز در این جلسه، پژوهش را بنیان پیشرفت‌های علمی بشر در طول تاریخ عنوان کرد و با تاکید بر هدفمندی فعالیت‌های پژوهشی در شعبه جنوب از آمادگی این شعبه برای مشارکت در اجرای طرح‌های پژوهشی خبر داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه رازی، وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور به لحاظ پیشرفت‌های پژوهشی است و مؤسسه رازی شعبه جنوب از انعقاد تفاهم‌نامه‌های پژوهشی با این دانشگاه استقبال می‌کند، افزود: تفاهم‌نامه‌ها و طرح‌های مشترک پایان‌نامه‌های دانشجویی در بخش پژوهش و تحقیق مؤسسه رازی در اولویت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995948

وب گردی

وب گردی