جزئیات جدید کودک کشی سعودی ها

با مشخص شدن ابعاد جدیدی از جنایت شهروند وهابی علیه کودک شش ساله سعودی، ذبح زکریا به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «زکریا بدر علی الجابر» کودک ۷ ساله‌ شیعه به همراه مادرش برای زیارت مرقد مطهر رسول اکرم(ص) به مدینه می‌رفت. راننده تاکسی وهابی سعودی پس از آنکه متوجه می‌شود زکریا و مادرش شیعه هستند، با شیشه‌ شکسته‌ ماشین، کودک معصوم را مقابل چشمان مادرش به جرم شیعه بودن ذبح می‌کند.

این جنایت در نزدیکی یک قهوه خانه در جاده «امیر سلطان بن عبدالعزیز» در مدینه منوره رخ داد جایی که این پسر هفت ساله شامگاه چهارشنبه با تکه شیشه ای به دست یک قاتل چهل ساله که هنوز هم هویتش معلوم نشده، سربریده شد.

به رغم گذشت چندین روز از این جنایت، هیچ گونه بیانیه رسمی از سوی مقامات سعودی درباره آن صادر نشده است این در حالی است که روز به روز بر تعداد کسانی که خواهان شناسایی قاتل و جزئیات این جنایت وحشیانه هستند، بیشتر می شود.

بنابر سخنان خاله زکریا، مادر این کودک عصر روز چهارشنبه جده را به مقصد مدینه ترک کرد تا به زیارت مسجد پیامبر(ص) برود، هنگامی که به مدینه رسید، از ایستگاه تاکسی، یک خودرو اجاره کرد. راننده تاکسی در جاده فریاد الله اکبر و «لااله الا الله» سر می داد.

خاله این پسر هفت ساله افزود: در بین راه، زکریا احساس تشنگی کرد و از مادرش آب خواست. مادر از راننده خواست جلوی یک فروشگاه توقف کند. از خودرو پیاده شد و زکریا را باخودش پیاده کرد اندکی بعد راننده پشت سر آنها از خودرو پیاده شد و چاقو کشید. مادر نمی دانست که هدف راننده زکریاست که ناگهان زکریا را روی زمین خواباند و در حالی که فریاد الله اکبر سرمی داد، پسربچه را سر برید. سپس مادرش او را در حالی که در خون خودش می غلتید، بغل کرد و فرد جنایت کار پشت سر مادر حرکت می کرد و از او می پرسید پسر مرده است یا هنور نه».

در همین ارتباط روزنامه عکاظ سعود نوشت که این مادر و پسر خردسالش از منطقه «الأحساء» واقع در شعر عربستان سعودی برای زیارت مسجد النبوی به مدینه منوره آمده بودند.
روزنامه الیوم سعودی هم به نقل از «ناصر علی الفایز»، پدربزرگ کودک مقتول نوشت که دخترش (مادر مقتول) در شهر جده مشغول به کار است و برای زیارت به مدینه رفته بود.
پدربزرگ زکریا در مورد حادثه قتل می‌گوید که قاتل شیشه یکی از مغازه‌ها را شکسته و با آن به سمت وی حمله کرده و گلوی او را بریده است.

علاوه براین، ذبج زکریای خردسال به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد و واکنش متعدد کاربران این شبکه اجتماعی را برانگیخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 995952

وب گردی

وب گردی