جشن تکلیف فرزندان اساتید و کارکنان واحد میاندوآب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، به مناسبت تولد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان را در این واحد برگزار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به منظور آشنایی با فرامین الهی در بین نسل نوجوان و ایجاد شور و نشاط در بین فرزندان استادان و کارکنان، جشن تکلیف نماز و نیایش فرزندان و دلبندان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد واحد میاندوآب، صبح امروز با حضور امام جمعه، رئیس واحد و خانواده های استادان و کارکنان برگزار شد.

امام جمعه میاندوآب در این جشن با بیان جایگاه والای نماز در پیشگاه خدا، ادای تکلیف الهی را از مهمترین ارکان دین و پل ارتباط بین انسان و خدا دانست.

حجت الاسلام حمید حسن زاده با بیان جایگاه انسان در نزد خدا به عنوان اشرف مخلوقات گفت؛ خداوند ادای تکلیف را فقط در ذات انسان بنا نهاده است تا بدین طریق به سعادت و کمالات دست یابد و هیچ یک از موجودات عالم از این فیض الهی برخوردار نیستند و توجه به عبادات و فرایض دینی و الهی از مهمترین وظایف شرعی و الهی انسان در رسیدن به کمالات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان با اشاره به جایگاه نماز و عبادت در اسلام گفت: « فرزندان عزیز استادان و کارکنانی که به سن تکلیف و انجام فرایض الهی رسیده اند یکی از برکات الهی برای خانواده این عزیزان و مایه عزت و سربلندی آنان است و انجام تکالیف الهی از دوران کودکی سعادت و تعالی خانواده و جامعه را فراهم می کند.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: برگزاری جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان یکی از زیباترین حرکت های نمادین دین مداری و معنویت در این دانشگاه است که جایگاه انسان در رسیدن به کمالات را از دوران کودکی به نمایش می گذارد و آنان را با نقش دین محوری، ارتباط با معبود یکتا در سعات اخروی و دنیوی آشنا می سازد.

در پایان پس از ادای اولین فریضه الهی به امامت امام جمعه میاندوآب از فرزندان تازه به سن تکلیف رسیده استادان و کارکنان از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی با اهدای جوایز تجلیل شد.

کد خبر: 996006

وب گردی

وب گردی