افتتاح چند پروژه عمرانی در سواحل مکران و منطقه دوم دریایی ولایت

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک افتتاح شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار حسین خانزادی در آیین افتتاحیه چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم‌ دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک ضمن گرامیداشت دهه ی مبارک فجر، گفت: امروز شاهد افتتاح بخش مهمی از زیرساخت ها و پیشرفت در سواح مکران و منطقه جنوب شرق کشور هستیم و این منطقه از کشور، آینده ای پر رونق و روشنی را در پیش دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ایران اسلامی در زیرفشارهای اقتصادی و فرهنگی رشد بی نظیری را داشته است و این خیزش بزرگ و هوشمندانه در سایه هدایت های مقام معظم رهبری است که نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باعث رونق و آبادانی این منطقه شده است.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در دهه ی پنجم انقلاب با رشد بیشتر در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت می کند.

دریادار خانزادی در ادامه با نگاهی به گذشته و آغاز شروع عملیات عمرانی راهبردی نداجا در این منطقه، گفت: مجوعه ی فرماندهان و کارکنان غیور و ولایت مدار در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در شرایطی کار را آغاز کردند که کار خیلی سخت و دشوار بود ولی جوانان ما با اتحاد و ایثار توانستند این ماموریت خطیر را انجام و ان را ادامه دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به اینکه سال آینده زیر ساخت های بهداشتی و فرهنگی جدیدی به زیرساخت های منطقه ملحق می شوند، افزود: مهمترین برنامه ی با ارزش نیروی دریایی، رونق سامانه‌ی هوایی ترابری جهت کارکنان نداجا و مردم این شهرستان است.

افتتاح 408 باب واحد منزل مسکونی جدید و افتتاح فروشگاه بزرگ رفاهی و جایگاه سوخت رسانی فرودگاه شهدای هفتم آذر و همچنین بازید از منطقه نظامی جدید در جاسک از دیگر برنامه های امیر خانزادی در این سفر بود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 996043

وب گردی

وب گردی