جشن ازدواج دانشجویی در واحد رشت برگزار شد

جشن ازدواج ۸۰ زوج دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از رشت،حجت الاسلام سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: اکثر زوجین با روحیه فردیت‌گرایی به سراغ زندگی مشترک می‌روند در حالی‌ که شریعت اسلام در همه مسائل، ما را به زوجیت و بودن در جمع دعوت می‌کند.

وی همچنین افزود: برای داشتن یک زندگی موفق باید علاوه بر شناخت بنیان‌های روانی خود، بنیان‌های روانی جنس مکمل زندگی خود را نیز بشناسیم.

حجت الاسلام صفوی ادامه داد: یکی از خصوصیات مردان، مستحکم بودن آنان است و به همین جهت مردان برخلاف زنان برای کارهای سخت آفریده شده‌اند؛ کار در خانه وظیفه زنان نیست و آنان به خاطر تعهد اخلاقی که در زناسلامدگی مشترک دارند متحمل این سختی‌ها می‌شوند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد گیلان خاطرنشان کرد: زوجین باید محبت خود را از طریق همسرشان به پدر و مادر خود ابراز کند تا موجب تقویت رابطه همسرشان با خانواده آنها شود و از دخالت بی دلیل ، بی‌اعتنایی و توهین به هم خودداری کنند چرا که این اعمال ،رابطه بین زوجین و خانواده‌ها را سرد می‌کند .

این مراسم به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شامل پخش چند کلیپ، اجرای مسابقه حضوری و اجرای چند برنامه فرهنگی هنری بود که در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد و در ادامه زوج های دانشجو شرکت کننده در طرح «همسفر تا بهشت» با 4 دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996075

وب گردی

وب گردی