اقتدار هر کشوری وابسته به علم‌آموزی است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اقتدار هر کشوری را وابسته به میزان علم‌آموزی در آن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، بهنام بهاری در جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته میکروبیولوژی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم، عصر علم است و هر اقتداری در هر کشوری وابسته به علم‌آموزی است.

وی افزود: مدیران آینده این کشور را همین دانشجویان و دانش‌آموختگان تشکیل می‌دهد و باید سعی کنیم افرادی تاثیرگذار باشیم و کسانی می توانند تاثیرگذار باشند که آموخته‌های خود را عملی کرده و اخلاق حرفه‌ای داشته باشد.

بهاری بهترین انسان‌ها را از دیدگاه دینی، انسان‌هایی معرفی کرد که به مردم نفع برساند و افزود: باید از خدا بخواهیم که در زندگی وسعت یابیم و به خلق خدمت کنیم که خدمت به بندگان یک ارزش والاست.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اضافه کرد: اگر با این افکار و اندیشه‌ها به جامعه وارد شده و به دیگران خدمت کنیم و دنبال بازکردن گره‌ها باشیم نه اینکه گره دیگری ایجاد کنیم، به ارزش‌های والای انسانی عمل کرده‌ایم.

اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه، اهدای لوح به دانش‌آموختگان از دیگر برنامه های جشن دانش‌آموختگی دانشجویان رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

کد خبر: 996123

وب گردی

وب گردی