راه اندازی نرم افزار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

نرم افزار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان در دانشگاه های فنی و حرفه ای راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان به عنوان یک ابزار اجرایی مدیریت مشارکتی، نظام همکاری و علمی تمام اعضای یک سازمان با سطوح مختلف مدیریتی آن است و شرایطی را فراهم می‌کند تا کارکنان از طریق تفکر، بارور شوند و سازمان به پیشرفت های مورد انتظار نایل شود.

از جمله اهداف این نظام، می توان به فراهم کردن فضای سالم و مناسب برای بهره گیری از دانش، توان علمی و تجربه عملی کارکنان، تلاش در راستای حفظ حرمت و کرامت انسانی کارکنان از طریق ابراز عقاید و نظرهای خود در زمینه های شغلی و سایر فعالیت های موردنیاز دانشگاه و ایجاد زمینه های مناسب برای مشارکت کارکنان در تصمیم سازی، تصمیم گیری، اصلاح و ارتقای سطح فعالیت ها اشاره کرد.

پذیرش پیشنهاد به صورت ثبت اینترنتی از طریق سامانه جامع نظام پیشنهادها و در صورت عدم امکان برای همکاران با مراجعه حضوری افراد به دبیرخانه نظام و یا تحویل و ارسال فرم از طریق پست انجام می شود و کارکنان دانشگاه می توانند برای اطلاع از نحوه ارسال پیشنهادهای خود به نشانی https://support.tvu.ac.ir مراجعه کنند.

اگر پیشنهادی در سطح دانشگاه قابل اعمال نباشد بریا بررسی و پذیرش به وزارت متبوع یا سازمان های ذیربط ارجاع داده می شود، همچنین اگر پیشنهادی نیاز به مشاور و یا مجری خارج از سازمان داشته باشد با تصویب و نظر شورا و صدور دستور بالاترین مقام مسوول اقدام می شود.

در صورتی که پیشنهاد مصوب نیاز به طی دوره آموزشی، امکانات و تجهیزات خاص و اعتبارهای موردنیاز داشته باشد با تصویب و نظر شورا و صدور دستور بالاترین مقام مسوول تمهیدات لازم برای اعمال و اجرای آن فراهم می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 996137

وب گردی

وب گردی