راه اندازی مرکز روانشناختی دانشگاه آزاد در بندرآزاد شهید رجایی

مرکزمشاوره وخدمات روانشناختی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دربندرشهید رجایی کشور راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم افتتاح و راه اندازی نخستین مرکز وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در صنایع غرب استان با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و جمعی از مسئولان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این مراسم هدف از ایجاد و راه اندازی این مرکز، مشارکت دانشگاه در حفظ سلامت جامعه و همچنین تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت یاد کرد و افزود: این اقدام دانشگاه موجب افزایش کیفیت زندگی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال کارکنان صنایع غرب استان است.

مهدی باقری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر بالا بردن سطح علمی جامعه ،در حوزه های مختلف نیز مشارکت خوبی دارد اظهار داشت: توجه به سلامت افراد و حفظ نشاط در بین مردم یکی از اهدافی است که دانشگاه با به‌کارگیری ظرفیت و توانمندی های خود دنبال می کند.

مدیرکل بنادرودریانوردی هرمزگان نیز دراین جلسه گفت: از آنجایی که درمجتمع بندری شهید رجایی بیش از 12هزارنفرمشغول بکارهستندکه به دلیل شرایط سخت وپراسترس کاری، نیازمند بهره مندی ازخدمات مشاوره هستند . لذا راه اندازی این مرکز با همکاری دانشگاه کاری مهم و حیاتی بود که به خوبی صورت گرفت.

اله مراد عفیفی پور عنوان کرد: به همین منظورتفاهم وتوافق با دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندرعباس صورت گرفت تا با تامین فضای فیزیکی لازم درمرکز آموزش بندرتوسط اداره کل بنادر، کارشناسان ومتخصصان روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، 2روز درهفته برای ارایه خدمات درمرکزحضور یابند.

گفتنی است ساکنین شهرک های مسکونی شهید رجایی و باهنر،کارکنان شاغل درمجتمع بندری میتوانند ازخدمات این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام

کد خبر: 996174

وب گردی

وب گردی