تفاهم‌نامه همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان میراث فرهنگی

هم‌زمان با آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان میراث فرهنگی امضا شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سید محمد حسین هاشمی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جریان برگزاری آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با علی اصغر مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیدار کرد.

امضای برنامه اجرایی تفاهم‌نامه همکاری دو سازمان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به همت اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت گرفت.

هاشمی پس از این دیدار، همراه با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برنامه تلویزیونی شبکه شما (شبکه تلویزیونی گردشگری ایران) به تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه گردشگری پرداخت.

وی در این برنامه تلویزیونی، برنامه اجرایی تفاهم‌نامه فرهنگی بین دو سازمان امضا و آن را با ولی تیموری، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبادله کرد.

این برنامه اجرایی با رویکرد همکاری در زمینه‌های توسعه گردشگری، و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایرانیان مقیم خارج از کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، هفته‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های هنری و معرفی هنرمندان و فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است.

گفتنی است؛ دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران با حضور 12 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد و تا 26 بهمن در نمایشگاه دائمی تهران دایر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 996189

وب گردی

وب گردی