خون شهیدان، انسجام و اتحاد مردم را بیش از پیش استحکام می بخشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در پیامی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در پیامی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است :

((بسم رب الشهدا و الصدیقین))

مزدوران استکبار و سردمداران تروریست آنان یکبار دیگر دستان کثیف خود را به خون پاسداران مرزهای ایران اسلامی آغشته ساختند واین رزمندگان شجاع و غیور ایران اسلامی که در حال بازگشت از ماموریت حفاظت از مرزهای میهن اسلامی بودند را مظلومانه به شهادت رساندند.
این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده شوم در منطقه دارد.
خون شهیدان، انسجام و اتحاد مردم را بیش از پیش استحکام بخشیده و روسیاهی و ذلت را نصیب دشمنان این مرز و بوم کرده است ، این جنایت در شرایطی رخ می دهد که اوضاع امروز منطقه به نفع ملت‌های آزاده و به ضرر قدرت‌‌های سلطه جو و پیاده نظام آنها یعنی گروه های کوردل تکفیری و حامیان بی منطق و بزدل آنها رقم خورده و آنان را در آستانه نابودی کامل به دست پرتوان رزمندگان اسلام قرار داده است.
اینجانب ضمن محکوم نمودن این عملیات تروریستی ، شهادت مظلومانه فرزندان شجاع ایران اسلامی را محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران ، خانواده های معزز و داغدار این عزیزان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 996255

وب گردی

وب گردی