تنها نتیجه پیوستن به لوایح FATF لگدمال کردن عزت ملی ماست

دانشجویان و اقشار مختلف مردم متحصن در مسجد امام(ره) بازار بزرگ تهران در بیانیه خود درباره لوایح FATF اعلام کردند: دریغ که برخی انقلابیون خسته و پشیمان راه‌‌حل همه مشکلات را برای چندمین بار در پیوستن به یک معاهده خارجی دیگر می‌بینند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان و اقشار مختلف مردم متحصن در مسجد امام(ره) بازار بزرگ تهران در بیانیه شماره یک خود درباره لوایح FATF اعلام کردند: دریغ که پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی برخی انقلابیون خسته و پشیمان راه‌‌حل همه مشکلات کشور را برای چندمین بار در پیوستن به یک معاهده خارجی دیگر می‌بینند که تنها نتیجه آن لگدمال کردن عزت ملی ماست.

در این بیانیه آمده است:

« فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِی أَنفُسِهِمْ نَادِمِینَ (52)

کسانی که در دل‌هایشان بیماری است می‌بینی که در دوستی با یهود و نصاری شتاب می‌ورزند و می‌گویند آسیب و گزند ناگواری به ما برسد امید است خدا از سوی خود پیروزی یا واقعیت دیگری پیش آورد، تا این بیمار دلان بر آنچه در دل‌هایشان پنهان می‌داشتند پشیمان شوند» (آیه ۵۲ سوره مبارکه مائده )

در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی و احتمال تکرار تحمیل تجربه‌ای تلخ مانند برجام به ملت ایران، جمعی از ما دانشجویان، طلاب و اصناف تهران را بر آن داشت تا در مسجد امام بازار تهران در اعتراض به لوایح پیوستن جمهوری اسلامی ایران به معاهدات استعماری cft و پالرمو متحصن شویم.

برجام تجربه‌ای تاریخی بود که ثابت کرد اعتماد به دشمن نهایتاً منجر به تعمیق مشکلات و از دست دادن فرصت‌ها می‌شود فلذا این امر مسلمی است که دادن امتیازهای جدید نه تنها مرهمی بر دردهای جامعه نیست بلکه خود زخم عمیقی است که بوی تعفنش مشام ملت‌مان را پر خواهد کرد!

برجامی که در تحلیلی اشتباه قرار بود همه‌ مشکلات کشور را حل کند و تمامی تحریم‌ها را رفع کند به دلیل کم‌کاری و معطوف کردن حل همه‌ مشکلات به خارج از مرزهای کشور، فشارهای اقتصادی طاقت فرسایی را به مردم عزیزمان علی الخصوص مستضعفان جامعه وارد کرد.

نتیجه برجامی که همگان بر سر کارایی آن قسم می‌خوردند چنین نتیجه‌ای را در برداشت، حال نتیجه این معاهدات تازه که وزیر امورخارجه حتی حاضر به تضمین نتایج آن نیست چه خواهد بود؟

مهمترین مشکل این معاهدات استعماری همانند برجام، سند 2030 و ... آن است که تصمیم‌گیری برای ملتی مسلمان و انقلابی را بر عهده خارجیانی می‌گذارد که تجربه 40 ساله به ما می‌گوید جز دشمنی با مردم ما، خواست و هدف دیگری در ذهن ندارند. از دگر سو ساختارهای حقوقی جهانی که به گونه‌ای طراحی شده اند که امکان هرگونه فعالیت آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه‌ای از ملت‌ها را سلب کرده تا حدی که حتی از مفاهیمی همچون مبارزه با تروریسم و پولشویی استفاده‌ی ابزاری می‌کند و بر همگان واضح است که در بین ملت‌های جهان ملتی که مدافعین حرم می‌پروراند مخالف اصلی تروریسم است یا آنانی که در آشکار و پنهان از داعش و القاعده و ... حمایت کرده و می‌کنند. !؟

اما دریغ که پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی برخی انقلابیون خسته و پشیمان راه‌‌حل همه مشکلات کشور را برای چندمین بار در پیوستن به یک معاهده خارجی دیگر می‌بینند که تنها فایده آن لگدمال کردن عزت ملی ماست.

مسئولین اعم از دولتی و مجلسی و... را انذار می‌دهیم که راه‌حل مشکلات امروز کشور تنها و تنها در درون کشور و با اتکا به کار جهادی مسئولین و اعتماد به ملت انقلابی است، و هشدار می‌دهیم که از بهانه‌تراشی‌های تازه -نتیجه این لوایح هرچه که می‌خواهد باشد- پرهیز کرده و با عمل انقلابی موجبات حل مشکلات ملت را پدید آورند.

ما در مسجد، این خانه خداوند متعال،اعلام می‌داریم مدافع انقلاب و آرمان‌های والای آن هستیم و از همه مردم تهران دعوت می‌کنیم تا در این مسیر همراهمان باشند که همگان در صحرای محشر پاسخگوی سکوت در برابر چنین اقداماتی باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 996291

وب گردی

وب گردی