مقالات همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی در مجلات  ISC چاپ می شوند

رئیس واحد بین المللی قشم دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:حدود ۱۱۰ مقاله به همایش ارسال شد که از بین آن ها ۲۰ مقاله برگزیده شده و در این همایش ارائه می شود.تلاش می کنیم این مقالات در مجلات داخلی با درجه اعتبار ISC چاپ شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز کنفرانس مطبوعاتی همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی برگزار شد.
دکتر محبی رئیس واحد بین المللی قشم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همایش با ۱۹ محور در زمینه ها و موضوعات مختلف نقش رهبری را در تبیین و پیشرفت انقلاب اسلامی را شرح می دهد.
او تصریح کرد: بررسی نقش رهبری در انقلاب اسلامی وظیفه همه است که دانشگاهیان در این زمینه جایگاه ویژه ای دارند.
در ادامه دکتر خواجه سروی دبیر علمی همایش گفت: حدود ۱۱۰ مقاله به همایش ارسال شد که از بین آن ها ۲۰ مقاله برگزیده شده و در این همایش ارائه می شود و تلاش می کنیم این مقالات در مجلات داخلی با درجه اعتبار ISC چاپ شوند.
او ادامه داد: مهمانانی از کشورهای همسایه در همایش شرکت می کنند که به دلیل مشکلات اقتصادی امسال به سراغ جهان غرب نرفتیم البته کار علمی کردن در خصوص این موضوع کار مشکلی است.

خواجه سروی تصریح کرد: جامعه علمی در مسائل مرتبط با انقلاب اسلامی دچار محافظه کاری شدید است و ارائه نظریه جدید در این مسائل را کاری سخت می دانند.

وی ادامه داد: یکسری از دانشگاهیان پیش طرح خود را فرستاده اند و اگر تا ۲ هفته دیگر مقاله کامل خود را بفرستند می توانیم دریافت کنیم.

خواجه سروی در پایان گفت: یقین دارم مقالاتی که داوران ما تایید کردند در مجلات علمی نیز چاپ می شوند هم چنین پوستر دومین مرحله برگزاری همایش نیز تنظیم شده و دو واحد دانشگاه آزاد هم برای برگزاری دومین دوره همایش داوطلب شده اند.

کد خبر: 996294

وب گردی

وب گردی