خون و شهادت، پیوست گام اولِ انقلاب بود

معاون سیاسی بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: خون و شهادت، پیوست گام اول انقلاب بود ، انقلاب با خون آغاز شد همزمان با شروع گام دومِ انقلاب شاهد شهادت تعدادی از حافظان امنیت ملی بودیم و این خون ها سند حقانیت مسیر انقلاب است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح الله سلگی معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید تهران بزرگ در همایش معاونین بسیج اساتید دانشگاههای سراسر کشور گفت: بیانیه رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب، مانیفست و اعلامیه ایران عصر جدید است.

وی ادامه داد: خون و شهادت، پیوست گام اولِ انقلاب بود، انقلاب با خون آغاز شد همزمان با شروع گام دوم انقلاب شاهد شهادت تعدادی از حافظان امنیت ملی بودیم و این خونها سند حقانیت مسیر انقلاب است.

سلگی در ادامه گفت: این جمله امروز معاون رییس جمهور آمریکا که در نشست ورشو گفت بسیار خرسندم که نمایندگان اسراییل و عربستان را در کنار هم می بینم، یعنی محوریت شرارت و رذالت در این عصر بیش از هر زمانی خود را به جهان نشان داده و این سندی تاریخی برای اُمت اسلام است.آل سعود نماینده تمام عیار و وارث بنی امیه ها و یزیدیانِ تاریخ در قرن حاضر است.

وی اظهار داشت: انقلاب مسیر تکاملی خویش را با طراوت و صلابت طی نموده، در آغاز گام اول انقلاب تمام تلاش دشمنان این بود که سیم خاردار به دست رزمندگان ما نرسد، امروز در نشست شرم آور ورشو تلاش می کنند صادرات موشک های نقطه زن ما را به محور مقاومت مهار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996298

وب گردی

وب گردی