عصبانیت بنگاه های تبلیغاتی صهیونیستی - آمریکایی از رویش نخبگان جوان انقلاب

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: هدف بمباران تبلیغاتی بنگاه های صهیونیستی - آمریکایی دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی بود اما در چله انقلاب از حرکت حماسی ملت ایران و از رویش نخبگان جوان انقلابی ما عصبانی شدند.

به گزارش ایسکانیوز،در مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ویژه برنامه فصل رویش، که با حضور جمعی از چهره ها و مسئولان فرهنگی در سینما پردیس تماشا برگزار شد، از شماری از نخبگان جوان و افتخار آفرین انقلاب اسلامی از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) تجلیل شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم گفت: مردم ما صاحبان این انقلاب هستند و آن را حفظ می کنند. دشمنان مردم و انقلاب اسلامی با تجهیزات سنگینی که برای براندازی نظام و بر هم زدن وحدت مردم تدارک دیده بودند، در راهپیمایی تماشایی و غرور آفرین روز 22 بهمن ناکام ماندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هجمه فرهنگی - سیاسی بر علیه این انقلاب بی سابقه بود. به طوری که دشمنان با راه اندازی 15 شبکه رادیویی و تلویزیونی و 360 کانال فارسی زبان سعی در فریب مردم داشتند اما موفق نشدند. پرسش این بود که مگر چه اتفاقی در کشور ما افتاده که مردم این چنین حماسی به خیابان ها آمدند؟ تنها می توان گفت که این ملت پای نظام و انقلاب شان ایستاده اند و به آرمان های امام راحل هم چنان پایبند هستند.

اوحدی تاکید کرد: هدف بمباران تبلیغاتی بنگاه های صهیونیستی - آمریکایی با صرف بودجه های کلان سعوی تنها به منظور دلسرد کردن مردم از انقلاب بود اما افرادی همچون نتانیاهو، ترامپ، پمپئو و دیگران، آرزویشان را به گورخواهند برد و در چله انقلاب از این حرکت حماسی - انقلابی ملت ایران ناامید و عصبانی شدند. آنان از این رویش ها و نخبگان جوان ما عصبانی اند.

وی افزود: آنان که می گفتند تمهیداتی را فراهم کرده ایم تا ایران نتواند پیروزی اش را جشن بگیرد و انقلاب چهلمین جشن پیروزی اش را نخواهد دید، امروز با محاسبات غلط شان ناکام مانده و از ما عصبانی اند و این در حالی است که رهبری معظم نیز بارها این حماسه های مردمی را پیش بینی کرده بودند.

در این مراسم هم چنین حجت الاسلام دکتر یحیی صالح نیا، امام جمعه غرب تهران گفت: کسی تصور نمی کرد که ما پس از 8 سال جنگ سخت تحمیلی، پیروز میدان شویم. اما ما امروز از همه آن مشکلات عبور کردیم. کشور ما اولین و تنهاترین کشوری است که تمام مسئولان رده اول آن هم چون سایر اقشار مردم ترور شدند و به شهادت رسیدند اما با وجود سرداران رشید اسلام باز هم این کشور سر پا است. انقلاب اسلامی سرداران و جوانانی تربیت کرده است که زبانزد دنیا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مهم ‌ترین و والاترین انسان ‌ها شهدا هستند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند فرهنگ شهادن و ولایت پذیری در دل این مردم جا دارد.

امام جمعه غرب تهران با اشاره به تجلیل از 40 رویش انقلاب در ویژه برنامه های فصل رویش تاکید کرد: بی شک این 40 نخبه انقلابی، نمونه 40 میلیون جوان در کشور انقلابی ما هستند. پس حالا که جوانان تلاش می کنند، جامعه نیز آنها را باید ببیند. این ها از برکات و رویش های انقلاب هستند.

محمد صادق دهنادی رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و دبیر این همایش در منطقه 18 نیز در این مراسم گفت: موضوع جوانان امروز جامعه ما، شاه بیت دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در برنامه فصل رویش که به تجلیل از 40 رویش انقلاب به مناسبت چله انقلاب اختصاص دارد فرهنگسرای خاتم(ص) عهده دار شناسایی 4 نخبه جوان انقلاب شد. این در حالی است که این فرهنگسرا سابقه ای طولانی در تجلیل و تقدیر از این نخبگان را داراست و این مایه افتخار است.

وی با تبریک موفقیت های بی بدیل نخبگان جوان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف گفت: رهبری معظم انقلاب فرمودند جوانان عزیز! پر انگیزه از انقلاب دفاع کنید. بنده با ادای احترام به خانواده های شهدا باید بگویم که امروز ما مرهون خون شهدا هستیم و تمام تلاش مان را به کار خواهیم بست تا به کلام رهبری عزیزمان عمل کنیم و چه شکوهمند است که انقلاب اسلامی با تمام تلاش های دشمنان نظام، امروز شاهد رویش جوانانی از جنس همین انقلاب است.

در پایان این مراسم با حضور اوحدی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام دکتر یحیی صالح نیا امام جمعه غرب تهران، حسین سروری بخشدار مرکزی استان تهران، مهندس فیاض شهردار منطقه 18 و مجتبی سالک رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، از چهار تن از رویش های جوان انقلاب، حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی، اولین نابغه قرآنی دوران انقلاب، دکتر طاهر روشندل اربطانی، جوان ترین استاد تمام دانشگاه های ایران، شاهین ایزدیار، طلایی ترین ستاره پارا آسیایی ایران و آرین غلامی، قهرمان شطرنج در عرصه های بین المللی به عنوان افتخار آفرینان و نخبگان جوان انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد.

پخش کلیپ آشنایی با 4 تن از رویش های جوان انقلاب اسلامی و اجرای گروه سرود فرینا از دیگر بخش های این همایش بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 996310

وب گردی

وب گردی