آغاز مهلت مجدد ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی

مهلت مجدد ثبت نام برای آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از امروز شنبه 27 بهمن 97 آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 98 براساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی در 7 تا 9 اردیبهشت 98 برگزار می شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند فرصت مجدد برای ثبت نام از امروز شنبه 27 بهمن آغاز می شود و تا سه شنبه 30 بهمن ادامه دارد، به همین منظور داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت‌نام کنند.

گفتنی است ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و باعث حذف نام داوطلب از لیست داوطلبان شرکت در آزمون می شود. پس از ثبت نام و انتخاب رشته ، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ سوم و چهارم اردیبهشت ماه 98، از طریق دانشگاه های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می شود.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های آسکی OSCE، PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می شود. لازم به ذکر است آزمون کتبی روز پنجشنبه 5 اردیبهشت 98 برگزار می شود، آزمون شفاهی کلیه رشته ها نیز از تاریخ 7 تا 9 اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996422

وب گردی

وب گردی