دفترچه راهنمای آزمون ارشد ناپیوسته گروه پزشکی منتشر شد

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال 98 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 98 برای عادی رایگان (روزانه)- شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی منتشر شد.

ثبت نام این آزمون از ساعت 10 صبح 30 بهمن 97 آغاز می شود و تا ساعت 16، 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفتنی است ثبت نام در این آزمون تنها از طریق سایت سنجش پذیرش پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

داوطلبان برای ثبت نام لازم است هر گروه امتحانی مبلغ 450 هزار ریال( 45 هزار تومان) و مبلغ 6 هزار ریال( 600 تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون بپردازند. داوطلبان باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام کنند.

داوطلبی که متقاضی شرکت در 2 گروه امتحانی هستند، باید 2 بار مبلغ مذکور را تحت عناوین پرداخت هزینه-رشته اول از یک گروه و پرداخت هزینه-رشته دوم از یکی از 3 گروه باقیمانده بپردازند. در صورتی که داوطلب فقط متقاضی یک رشته از گروه است، نیازی به پرداخت رشته دوم نبوده و پس از اتمام مرحله اول برای رشته اول گزینه آغاز ثبت نام را انتخاب کند.

داوطلبان از ساعت 10 صبح 26 فروردین 98 تا ساعت 16، 28 فروردین 98 فرصت دارند تا نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است آزمون کارشناسی ارشد 98 در کلیه رشته ها (جزو رشته مددکاری اجتماعی) به صورت یک مرحله ای برگزار خواهد شد.

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 98 در 30 و 31 خرداد ماه 98 برگزار خواهد شد. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، کارنامه علمی مرحله اول داوطلبان اول مرداد 98 برگزار می شود. داوطلبان نیز از اول تا 4 مرداد 98 فرصت دارند رشته محل تحصیلی را انتخاب کنند.

گفتنی است اسامی نهایی پذیرفته شدگان 13 شهریور 98 اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند در تاریخ 20 و 21 شهریور 98 نسبت به ثبت نام در دانشگاه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996489

وب گردی

وب گردی