رد کلیات لایحه بودجه کمکی به بهبود اوضاع نمی‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تلاش دشمن برای تبیین چهره‌ بحرانی از اقتصاد ایران گفت: رد کلیات لایحه بودجه کمکی به بهبود اوضاع کشور نمی‌کند.

به گزارش ایسکانیوز ، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: رای به کلیات لایحه بودجه به منزله صرف نظر از اشکالات موجود در لایحه بودجه نیست، با توجه به اینکه ما روز‌ها در باره بخش بخش و تبصره به تبصره این لایحه صحبت کردیم.

وی ادامه داد: تایید کلیات لایحه بودجه به معنای تایید و نادیده گرفتن همه کاستی‌ها و یا اینکه همه بودجه را به عنوان نقطه مثبت ببنیم، نیست.امروز مجلس قرار است داوری کند که آنچه در بودجه است را تایید می‌کند تا بعد وارد جزییات لایحه بودجه شویم.

نوبخت خاطرنشان کرد: بودجه طبق ماده یک قانون محاسبات عمومی پیش بینی از منابع و مصارف است و برای اینکه این مهم را پیش بینی کنیم، دولت نیست که در این باره تصمیم‌گیری می‌کند بلکه این مجلس است که تصویب می‌کند و دولت فقط پیشنهاد می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: رد کلیات لایحه بودجه ۹۸ کمکی به بهبود اوضاع کشور نمی‌کند و ما اصلاح ساختار را آماده کردیم.

وی ادامه داد: تهدیدات دشمنان تاثیری در مردم ندارد، اقدام دیگری که دشمن انجام می‌دهد این است که یک چهره بحرانی از اقتصادی ایران نشان دهند.

کد خبر: 996494

وب گردی

وب گردی