زمان برگزاری اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی اعلام شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، گفت: اردوی زیارتی فرهنگی راهیان نور جنوب دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی در تاریخ 14 لغایت 19 اسفند برای برادران و 8 لغایت 14 اسفند برای خواهران برگزار خواهد شد.

سید مجتبی قدسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با ذکر اینکه سفر راهیان نور یک سنت حسنه در طی چند سال گذشته است، گفت: اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمندی است تا فقط به یاد آوریم قسمت کوچکی از جان فشانی و رشادت‌ های فرزندان این آب و خاک را که در جریان هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان انقلاب نمایش داده شد.

قدسی راهیان نور را فرصتی برای خودسازی و درک رشادت ‌های شهیدان دانست و تصریح کرد: زائران و به ویژه دانشجویان با شرکت در کاروان‌های راهیان نور به درک والای رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس پی خواهند برد.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، افزود: دانشجویان این واحد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اردوی راهیان نور می توانند به سایت bscs.ir مراجعه کنند و جهت ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی دانشکده های دانشگاه حضوری مراجعه نمایند.

وی در خصوص تاریخ برگزاری اردوهای راهیان نور جنوب ویژه دانشجویان این واحد، عنوان کرد: این اردوی زیارتی فرهنگی در تاریخ 14 لغایت 19 اسفند برای برادران و 8 لغایت 14 اسفند برای خواهران برگزار خواهد شد.

قدسی با اشاره به اینکه ثبت نام از دانشجویان متقاضی همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون 150 دانشجوی خانم در این اردوها ثبت نام کردند که ظرفیت پذیرش 70 نفر دیگر را داریم.

این فعال دانشجویی اذعان داشت: ظرفیت کل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برای این سفر 400 نفر است که 50 نفر آن متعلق به افراد کادر و خادمین، 230 نفر برای خواهران و مابقی ظرفیت برای برادران است.

وی پیرامون سفر راهیان نور دانشجویان هنر تصریح کرد: 50 دانشجوی دختر و پسر رشته هنر نیز به صورت کاروان جداگانه ثبت نام آنان انجام شده است.

قدسی مسائل فرهنگی را مکمل سفر راهیان نور جنوب برشمارد و گفت: جشنواره فرهنگی با عنوان «امتداد نور» که متشکل از دلنوشته، عکس، داستان نویسی، خاطره نویسی، با موضوعات دوران دفاع مقدس است همزمان با تاریخ راهیان نور برگزار می شود و در پایان به آثار برگزیده جوایز نفیسی تعلق می گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی در مورد تولید و انتشار بسته های فرهنگی بین دانشجویان گفت: امسال برای اولین بار تولید محتوای فرهنگی را برعهده خود دانشجویان قرار دادیم و تمام محتوای فرهنگی، قلم دانشجویی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آشنا سازی با فضای دفاع مقدس توسط روایتگر، حضور بر مزار شهدای گمنام، انتقال تجربیات و ایده های دانشجویان به یکدیگر، مشرف شدن بر یادمان شهدا و... از جمله برنامه های اردوی راهیان نور جنوب است.

گفتنی است؛ دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاداسلامی ثبت نام کننده اردوهای راهیان نور توجه داشته باشند غیبت در کلاس های درس آنان ثبت نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996565

وب گردی

وب گردی