افتتاح اولین خانه بازی یادگیری کشور در دبستان پسرانه بهشت

در راستای اجرای پروژه ملی بازی یادگیری در 1000 مدرسه سطح کشور، اولین خانه بازی یادگیری روز گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان پسرانه بهشت واقع در منطقه 11 افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبستان بهشت گفت:" یاد گرفته‌ایم که در آغاز، طرح‌ها با جدیت و پیگیری زیاد اجرا اما با گذشت زمان، ادامه آن متوقف شود اما این طرح باید با قوت ادامه یابد و اگر ارزیابی‌های آن موفقیت‌آمیز باشد، در مدارس بیشتری اجرا شود."

وزیر آموزش و پرورش همچنین از اجرایی شدن این طرح در 1000 مدرسه کشور خبر داد و افزود: "1000 مدرسه در کشور، شروع‌کننده طرح بازی و یادگیری هستند. البته در این چندماه مدارس بسیار دیگری نیز برای پیوستن به این طرح اعلام آمادگی کردند".

در حاشیه این مراسم محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: در راستای اجرای پروژه ملی بازی یادگیری در 1000 مدرسه سطح کشور، اولین خانه بازی یادگیری روز گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش با مشارکت آموزش و پرورش و اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه 11 با در اختیار گذاشتن 6 اتاق برای بازی های علم آموزی کودکان در دبستان بهشت به بهره برداری رسید.

رشیدی با بیان این که سال گذشته از سوی شهرداری منطقه 11 به تمام مدارس سطح منطقه یک پکیچ لوازم ورزشی (حرکتی ) شامل توپ فوتبال ،بسکتبال و والیبال ، تور والیبال ، پینگ پنگ و بدمینتون ، راکت بدمینتون و پینگ پنگ ، میز پینگ پنگ و یک دستگاه فوتبال دستی اهدا شده بود ؛ افزود: امسال نیز پکیج بازی های هیجانی و فکری به تمام مدارس منطقه 11 شامل برج هیجان ، اتلو ، پنتاگن، فکر بکر و بازی هایی جهت بالا بردن هوش سرمایه ای کودکان و پانتومیم اهدا شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 همچنین از تربیت و استقرار کارشناسان کودک برای آموزش در مدارس و برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: به برنده این مسابقات جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش به زودی تمام مدارس سطح منطقه 11 ریال تحت پوشش پروژه بازی یادگیری قرار می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996570

وب گردی

وب گردی