رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با صدور حکمی رییس دبیرخانه هیات امنای استان مرکزی را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، در سی و هفتمین جلسه هیأت رییسه واحد اراک آیین تکریم و معارفه رییس دبیرخانه هیأت امنای استان مرکزی با حضور دکتر عباسعلی حیدری دبیرهیات امناء و رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، معاونان، رؤسای دانشکده ها و برخی از مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار و دکتر عبداله رحیمی به عنوان رییس دبیرخانه هیأت امنای استان مرکزی معرفی شد.

دبیرهیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی علاوه بر قدردانی از خدمات و زحمات سرپرست قبلی دبیرخانه هیات امناء خطاب به رییس جدید ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی و حفظ حرمت همکاران و دانشجویان در انجام امور محوله موفق باشند.

دکتر عباسعلی حیدری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حکمی دکتر عبداله رحیمی را به عنوان رییس دبیرخانه هیأت امنای استان مرکزی منصوب و از زحمات دکتر غلامعلی حاجی تقدیر کرد.

عبدالله رحیمی رییس دبیرخانه هیات امنای استان مرکزی سوابقی همچون ریاست دانشگاه آزاداسلامی واحد کمیجان ،معاون دانشجویی واحد اراک و معاون آموزشی و پژوهشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد اراک را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 996620

وب گردی

وب گردی