غول ضدگلوله کادیلاک

یک شرکت تخصصی در ساخت خودروهای امنیتی از کادیلاک اسکالید ضدگلوله‌ی خود رونمایی کرده است. این خودرو به‌طور کامل زره‌پوش بوده و محافظت بالایی از سرنشینان خود می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جنرال موتورز در حال کار روی نسل جدید کادیلاک اسکالید است و وعده داده تا این خودرو را با طراحی جدیدی به بازار بفرستد. اما شرکت‌های تیونینگ دست از فعالیت برای اعمال تغییرات روی مدل فعلی اسکالید بر نداشته‌اند. یکی از هیجان‌انگیزترین مدل‌های افترمارکت رونمایی‌شده از کادیلاک اسکالید متعلق به یک شرکت کوچک بهنام AddArmor است. کادیلاک اسکالید رونمایی‌شده توسط این شرکت کاملا زره‌پوش و ضدگلوله است و ظاهر خشن و جذابی هم دارد.

Cadillac Escalade by AddArmor

این خودرو می‌تواند در مقابل هرگونه حمله‌ی مسلحانه‌ای از سرنشینان خود محافظت کند. برای شروع، صفحات بالستیکی محافظی درون بدنه‌ی خودرو کار گذاشته شده‌اند که می‌توانند از نفوذ انواع گلوله‌ها جلوگیری کنند. شیشه‌های این کادیلاک زره‌پوش نیز دارای ضخامت ۵۰ میلی‌متر هستند و می‌توانند در مقابل گلوله‌های قوی‌ترین اسلحه‌ها مقاومت کنند.

Cadillac Escalade by AddArmor

معمولا اضافه کردن صفحات زرهی به درون خودرو، وزن زیادی با خود به همراه دارد اما شرکت سازنده‌ی این خودرو با روش جدیدی از صفحات کربن کامپوزیتی استفاده کرده است که هم وزن کمی دارند و در عین حال مقاومت آن‌ها دربرابر گلوله ۱۰ برابر بیشتر از صفحات فولادی است؛ درحالی‌که ۶۰ درصد وزن کم‌تری دارند. به‌گفته‌ی سازنده، چنین فناوری‌هایی سبب ارائه‌ی بهترین حفاظت به سرنشینان این خودرو می‌شوند.

Cadillac Escalade by AddArmor

فضای داخلی این کادیلاک اسکالید به‌دلیل افزایش ارتفاع بزرگ‌تر از مدل استاندارد است. داخل کابین استفاده از پوشش چرم آلکانترا برای سقف، نورپردازی داخلی LED، تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی برای سرنشینان عقب، هات اسپات وای فای، سیستم صوتی سونی و دوربین ۳۶۰ درجه تنها بخشی از امکانات رفاهی کادیلاک اسکالید ضدگلوله هستند.

Cadillac Escalade by AddArmor

در انتها نیز برای اینکه اضافه‌وزن ایجادشده توسط صفحات زرهی تاثیر منفی روی حرکت و پایداری خودرو نداشته باشد، سازنده‌ی خودرو اقدام به نصب سیستم تعلیق تقویت‌شده و ترمزهای قوی‌تری روی کادیلاک اسکالید کرده است.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

کد خبر: 996631

وب گردی

وب گردی