ضوابط پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه بقیه الله/ متقاضیان باید عضو رسمی نیروی مسلح باشند

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) بر اساس اعلام آن دانشگاه می بایست عضو رسمی نیروی مسلح (سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع ) باشند.

داوطلبان با ارائه گواهی عضویت معتبر و مجوز شرکت در آزمون از محل خدمت، مجاز به شرکت و انتخاب این دانشگاه خواهند بود.

گفتنی است دانشگاه بقیه الله هیچگونه تعهدی در قبال تامین خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد ندارد.

اعضای رسمی سپاه پاسداران می توانند مجوز شرکت در آزمون را از یگان مربوطه دریافت و ارائه دهند. اعضای رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید مجوز شرکت در آزمون را از رده خدمتی مربوطه دریافت و ارائه دهند. اعضای رسمی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید مجوز شرکت در آزمون را از رده خدمتی مربوطه دریافت و ارائه دهند. اعضای رسمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح باید مجوز شرکت در آزمون را از رده خدمتی مربوطه دریافت و ارائه دهند.

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه بقیه الله(عج) منوط به تأییدیه مکتوب از یگان مربوطه و با پرداخت شهریه در قالب قرارداد آموزشی با سازمان متبوع داوطلب پذیرفته شده است.

داوطلبان متقاضی باید توجه داشته باشند اسامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت نمره مرحله علمی و به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش و برای هر رشته آن دانشگاه، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. این افراد پس از انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی و طی مراحل مربوط به دانشگاه، مورد سنجش نهایی قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است معرفی این افراد به منزله کسب اولویت پذیرش یا قبولی آنها نیست.

داوطلبان برای اطلاع بیشتر از شرایط و ضوابط دانشگاه بقیه الله می توانند به آدرس اینترنتی این دانشگاه www.bmsu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996652

وب گردی

وب گردی