ضوابط  پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ارتش/ ماموریت تحصیلی دانشجویان ارشد الزامی است

ضوابط مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ارتش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98-99 در دانشگاه علوم پزشکی ارتش، باید پرسنل رسمی نیروهای مسلح بوده و دانشجویان نباید در سوابق خود محکومیتی مبنی بر محرومیت از خدمات دولتی داشته باشند.

همچنین داوطلبان نباید سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی داشته و معروف به فساد اخلاقی و معتاد به مواد مخدر باشند. داوطلبان باید سوء پیشینه کیفری نداشته باشند. همچنین تعهد کافی مبنی بر پرداخت هزینه های دوره های آموزشی درصورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

داوطلبان می بایست به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان داشته و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن را داشته باشند. همچنین محکوم به انجام اقدام علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نشده باشند.

دانش آموختگان رشته‌های مجاز درصورت داشتن مجوز ادامه تحصیل از نیروی انسانی اداره بهداشت و درمان نیروی محل خدمت می توانند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند.

معدل کل دانش آموختگان در مقطع کارشناسی پرستاری جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد رشته های مرتبط بایستی 14 به بالا باشد. لازم به ذکر است داشتن 2 سال سابقه کار با مدرک کارشناسی، در بخش‌های ویژه (NICU-ICU -اورژانس) جهت رشته‌های پرستاری اورژانس و پرستاری مراقبت‌های ویژه الزامی است.

صدور مجوز برای شرکت در آزمون منوط به هماهنگی نیروی مربوطه و تایید دانشگاه علوم پزشکی ارتش است.

ضمنا داوطلبان متقاضی رشته روانشناسی بالینی این دانشگاه باید توجه کنند مرحله مصاحبه برای این رشته در دانشگاه آجا برگزار خواهد شد. به همین منظور اسامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت نمره مرحله علمی و به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش به آن دانشگاه، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. این افراد پس از انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی و طی مراحل مربوط به آن دانشگاه، مورد سنجش نهایی واقع خواهند شد. لازم به ذکر است معرفی این افراد به منزله کسب اولویت پذیرش و یا قبولی نیست.

باید حداقل 15 سال از سن خدمتی فرد متقاضی رشته کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، 15 سال باقی مانده باشد. اشتغال به تحصیل کلیه مقاطع کارشناسی ارشد به‌ صورت تمام وقت است. لازم به ذکر است تحصیل در دانشگاه غیر شبانه روزی است و کلیه هزینه‌ های آموزشی برعهده شخص داوطلب خواهد بود.

لازم به ذکر است انجام ماموریت تحصیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد الزامی است. دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال خوابگاه، ایاب و ذهاب و اسکان ندارد.

داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه علوم پزشکی ارتش www.aums.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 996704

وب گردی

وب گردی