نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی و جهادی نقش آفرینی می‌کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی و جهادی نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی در واحد قشم گفت: عملکرد انقلاب ها در چهل سالگی مورد قضاوت همگان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا چهل سالگی همواره مورد تهدید و تحریم از سوی دشمنان بوده است، افزود: در چهار دهه گذشته دشمنان داخلی و خارجی در تمامی راهبردها، سناریوها و اقدامات خود، فروپاشی و تضعیف جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار دادند، اما در میدان عمل نتوانست خللی در شتاب حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اندیشکده ها و تحلیلگران غربی و ضد ایرانی معتقد هستند که تنها راه جلوگیری از روند حرکت انقلاب اسلامی تضعیف ولایت فقیه و تفکر انقلابی و جهادی یا به معنای واقعی کلمه تضعیف تفکر بسیجی است و تا زمانی این تفکر ساری و جاری باشد، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی برای تغییر نظام سیاسی ایران ناکارامد خواهد بود.

دکتر هاشمی با تأکید بر اینکه نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی و جهادی نقش آفرینی می کنند، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری مأموریت های هفتگانه ای را برای فصل دوم انقلاب محول کرده اند که نخبگان و جوانان دانشگاهی بیشتر مورد خطاب هستند و ان شاء الله بتوانیم انتظارات نائب امام زمان را برآورده کنیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بواسطه تحول انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی انتظارات رهبری معظم انقلاب از دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب خصوصاً زمینه سازی تمدن نوین اسلامی بسیار زیاد است و امیدوار هستیم در این مسیر بتوانیم خشنودی و رضایت معظم له را که باعث خشنودی امام زمان (ع) خواهد شد، کسب کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 996717

وب گردی

وب گردی